Hoeveel voedingen?

Discussie in 'Prematuur' gestart door Daan04, 16 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Mijn zoontje is nu bijna 3 maanden en zit sinds een paar weken nog maar op 5 voedingen.
    Ik geef borstvoeding en voed op verzoek, dus daarom zou het goed moeten zijn. Hij groeit ook erg goed!
    Ook slaapt hij al zeker 1 maand goed door 's nachts en komt pas rond 8 uur 's morgens weer voor een voeding.
    Maar ik ben nieuwsgierig op hoeveel voedingen jullie zitten en zaten op dat moment?

2. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    Ik gaf ook voeding op verzoek. Dus ik zou het eigenlijk niet weten. De ene dag wilde ze meer dan de andere,
    Groetjes

3. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ik gaf en geef nog steeds op verzoek
    Ik zat aan heeel veel voedingen haha aangezien ze elke 2 uur at :) maar ze dronk meestal kleine beetjes .
    Enne bij mij sliep ze ook 1 maand door en toen was het klaar hahaha hopelijk slaapt jou slaapkop door.

4. dreatje

dreatje Lid

1 sep 2008
    98
    0
    0
    die van mij is net zo oud ongeveer en zit ook op 5 voedingen volgens mij is dat wel beetje standaart en hij slaap ongeveer 10uur achter elkaar dus het is 4uur 4uur 3uur en 3uur tussen de voedingen

5. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    onze kleine man is vrij onrustig, wel heel energiek en vrolijk en groeit prima maar zat en zit nog steeds op veel meer voedingen. het is ook wel een spugertje moet ik zeggen...laatste tijds minder. nu met 6 maandjes eet hij er wat bijvoeding bij maar niet minder bv! is per kind verschillend denk ik. hier ook nog wel nachtvoedingen...

6. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Hier zijn de mannen bijna 4 maanden maar wij zitten ook op 5 voedingen! Over +/- 1.5 week gaan we rijstebloem proberen in de laatste fles en de eerste hapjes gaan er dan ook aan komen dus ben benieuwd of ze de 5 flessen dan gaan houden!!!

7. rebekka84

rebekka84 Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.930
    184
    63
    mijn zoon is nu 3 maanden en krijgt 5 voedingen. wel meer dan hij hebben mag 200cc per keer anders heeft hij steeds honger (is nu 5kg) slaapt 's nachts goed door.

Deel Deze Pagina