Hallo, Ik zit met het feit in mijn maag dat ik niet precies weet hoeveel ik mijn kleine mannetje mag geven... Op de papieren van de kinderarts staat een richtlijn dat je 5 flessen mag aanbieden tussen de 140 en 160 ml. Nu staat er op de verpakking van de voeding die hij krijgt (aptamil pre) dat ze in maand 3 en 4 5 flessen van 180+6 mogen... Nu heb ik het idee dat mijn mannetje een kleine hongerbeer aan het worden is! Hij heeft de afgelopen week heel netjes 4 flessen van 180+6 gehad (8 uur, 13 uur, 18 uur en 2330 uur) maar sinds 2 dagen meld hij zich ineens na de fles van 8 uur al om 12 uur... En als ik dan ga kijken, dan kom ik op 8 - 12 - 16/17 - 20/21 en dan ben ik bang dat ik de nacht niet ga redden... Wat adviseert u?? Toch proberen om die fles van 20/21 naar 22 te rekken en dan de nacht door te proberen??? Bedankt!
Hoi, Wanneer je kindje meer dan 5 kg weegt mag je 5 voedingen van 180 ml water met 6 schepjes voeding aanbieden, dan kom je goed uit, deze hoeveelheid heeft je kindje waarschijnlijk ook nodig. Groetjes Eveline