Nestlé pyamapapje (poedervorm)

Discussie in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' gestart door sweetchocolate, 19 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Beste voedingsdeskundigen,

Onze dochter (bijna 6 maanden) heeft gister jullie probeerverpakking pyamapapje op. Ze vond het heerlijk.

Nu heb ik wel een aantal vragen.
    - Er staat op de probeerverpakking 'in poedervorm'. Kan het dus gewoon gedronken worden met de Difrax s fles speen M? Of moet ik die vervelende 3 standen speen aanschaffen waar ik niet mee overweg kan (dochter accepteert niks anders dan difrax spenen).
    - De 170cc kant en klare melk + pap was teveel voor haar. Ze hield bij ongeveer de helft haar mond stijfdicht. Is het ook goed als ik 90+3 klaar maak + pap ze daarna 90+3 vloeibare melk krijgt? Of is dat te veel? Hoeveel poeder moet ik er dan in doen voor de pap?
    - Kan het ook gegeven worden via de fles? Hoeveel schepjes pap doe ik dan bij 180+6?
    - Hebben jullie ook een bewaarblik of iets (dan wel tegen betaling en verzendkosten voor mijn rekening)? Zo ja, wat zijn de kosten?

Alvast bedankt! Sorry voor de vele vragen. Ik had jullie gister willen bellen, maar dat is erbij ingeschoten.

Groet,
    Sweetchocolate

2. Nestle

Nestle Fanatiek lid

30 dec 2012
    1.094
    1
    0
    Beste Sweetchocolate,

Goed om te horen dat zij ons PyjamaPapje lekker vindt! Je hebt de Fijne Tarwe granen gegeven?

Mocht een S of M speentje te klein zijn om pap mee te drinken, dan zou je ook nog de L speen van Difrax kunnen proberen.

Bij een fles van 180 ml kun je 3 eetlepels pap toevoegen. Dit is uiteraard naar behoefte. Dus als dit te veel is voor jouw dochtertje, dan kun je iets minder pap toevoegen.

Helaas hebben wij geen bewaarboxen meer.

Groet,
    Anne

Deel Deze Pagina