Hoi dames, Onze kleine heeft de eerste twee weken van haar leventje in het ziekenhuis gelegen, omdat ze niet dronk. Een sonde en heel veel geduld verder is het sinds dat ze drie weken is helemaal in orde. Ze is langzaam van 7 naar 6 naar 5 flessen gegaan. Eigenlijk heel vanzelf. Tot vorige week kreeg ze 5 flessen 150/5. Alleen was ze de laatste tijd niet echt tevreden meer. Huilen na de fles, lang sussen met een speentje en een kwartier na de fles was ze weer tevreden. Ze doet zo'n 20 minuten over d'r fles. Nu hebben we nu vier dagen 180/6 geprobeerd. Dat gaat redelijk goed, met 4 flessen nu. Alleen vandaag... Ze kwam vanmiddag te vroeg, een uur! Geen sussen meer aan, echt haar hongerhuiltje, dus lekker de fles gegeven. Weer een tevreden kind! Ze ligt nu lekker te slapen. Als ik echter mijn schema aan houd, dan komt ze weer tussen 4-5 en dan tussen 8-9 vanavond. Lastig, kan ze dan wel de nacht door? Adviseren jullie wellicht gewoon proberen? Of om 11 uur vanavond nog een kleiner flesje? Of dat juist vannacht? Oh ze is trouwens 6,1kg, dus qua hoeveelheid zou ze niet echt veel meer "mogen". Alvast bedankt!
Ik Zou het gewpon proberen en je ziet wel of ze wakker word of niet... Het is wel eens vaker dat ze tijdelijk wat meer drinken, zolang je niet over de liter komt zou ik me niet te druk maken en gewoon geven waar ze om vraagt En de Max is 180x kg... Dan kom je uit op 1080... Je mag 1000 geven.. Dus met 4 flessen, en dus 800 ml.. Heb je nog voldoende speling hoor
Nou dames, ze melde zich om 22:00 pas weer! Dus de nacht heerlijk doorgeslapen tot nu. Ze is wakker, maar nog wel tevreden. Ik ga haar zo lekker aankleden en dan naar beneden. Bedankt dat jullie voor mij er even de paniek uithaalde! Gewoon m'n meisje volgen is het beste!