Syneo5

Discussie in 'De lounge' gestart door Theebeeb, 8 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Iemand ervaring met dit product?
    Kun je hier gewoon deo naast gebruiken?

2. 2jees

2jees Niet meer actief

Ik heb het gebruikt maar kreeg zweet voeten ;) Het werkt verder wel maar schijnt dat je zweet toch ergens heen moet, vandaar.

Deo erbij is niet nodig of bedoel je voor een geurtje? Dan kun hje toch parfum doen?

3. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ja het werkt echt goed vind ik! Ik gebruikte er geen deo bij, waarom zou je dat doen? Idd misschien voor de geur ofzo? Want het is niet nodig....

4. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Ik gebruik het alleen in de lente/zomermaanden.. Ik gebruik het 1x per 5 dagen en daarnaast spuit ik een beetje gewone deo voor het geurtje, vind ik net even wat lekkerder..

5. yoghurt

yoghurt Bekend lid

31 jan 2011
    513
    58
    28
    Brabant
    Het werkt super maar je moet t alleen niet te vaak gebruiken, is niet echt goed voor je huid. Ik kreeg er hele schrale oksels van.
    En t zweet komt er op n andere plek wel uit :)

6. Polkadotjes

Polkadotjes Fanatiek lid

27 aug 2012
    1.071
    0
    36
    Ik zou het eerst aankijken zonder deo.
    Ik gebruik het met deo omdat ik toch nog iets zweet, niet extreem, gewoon een klein beetje.
    Ik vind het echt super spul! Normaal had ik me 2 keer op een dag wel moeten omkleden vanwege geur en zweetvlekken. Droeg toen ook alleen maar zwart. En nu hoef ik daar gelukkig niet meer over na te denken.
    Oh en mijn oksels zien er ook een stuk "gezonder" qua kleur uit.

7. Theebeeb

Kan het dan zijn dat ik enorme zweetvoeten krijg?
    Aangezien het zweet er ergens uit moet?
    Daar zit ik niet echt om te springen ;)

8. 2jees

2jees Niet meer actief

ja dus. maar probeer gewoon!

9. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik heb het ook gebruikt, werkte voor mij prima tegen zweten onder mijn oksels, alleen inderdaad moet het zweet er toch op een andere plek uit, ik ging erg op mijn rug zweten (iets wat ik nooit gedaan had), dus na een paar keer toch weer gestopt met gebruiken.

10. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    JA, wat een geweldig spul. Ik kon nooit aan wat ik wilde, zelfs in een spijkerjasje onwijze zweetplekken. Ik doe het nu elke zondagavond op, ideaal! Nergens last meer van.

Ik doe elke ochtend een luchtje op, meer niet.

En in de zomer spuit ik t soms op mn voeten, als ik balerina's draag. Dat helpt dan ook echt te gek bij mij.

11. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Het hielp wel tegen zweet bij mij maar ik had jeuk voor 10.

12. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ik hoor vaker van mensen dat ze jeuk hebben ja. Maar ik kan het zelfs opdoen net na t scheren. En dat terwijl ik voor alles en nog wat allergisch ben en jeuk en bulten krijg.

13. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Ik vind het fantastisch spul, ik heb ook niet dat het er ergens anders uit komt eigenlijk :)

14. Theebeeb

Ik heb het net opgedaan. Voelt wat plakkerig maar na opdrogen voelt het beter. Ga geen deo gebruiken en dan ben ik benieuwd naar de resultaten ;)

15. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Ik denk dat ik dit spul ook maar eens moet halen. Gebruik nu Odorex maar dat werkt voor geen meter. Ben benieuwd, hoop dat het net zo goed werkt bij mij als bij de rest hier.

16. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hier ook goede ervaring mee! Wel meer jeuk, maar liever dat dan zweetvlekken in mijn kleding!

17. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ik had ook alles geprobeerd, odorex sanex noem maar op. Maar dit is echt anders.

sterrefeetje: hahaha dat t bij jou nergens anders uitkomt vind ik echt humor:)

18. Theebeeb

Als het maar niet via je hoofd eruit komt want dan loop je de hele dag met een boeier ;)

19. Gazy

Gazy Niet meer actief

ik heb het in het verleden regelmatig gebruikt...
    super spul
    kreeg inderdaad meer zweet handen

20. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Het is bij mij ook het enige wat werkt, maar gebruik het alleen zomers of bij vlekgevoelige kleding.
    Het zweet moet er bij mij ook uit..ik krijg hier last van in mijn knieholtes ;) maar dat vind ik minder erg.

Deel Deze Pagina