ik ben vandaag 8 weken zwanger van misselijkheid heb ik zo absoluut geen last alleen soms als ik begin met eten.. zo 1-3 minuten en dan is het gewoon weer weg. maar nooit ervoor of zo zoals de typische ochtendmisselijkheid mijn darmen en maag zijn echt "off".. ik heb heel snel last van winderigheid en ik heb het idee dat ik altijd "vol" zit of mezelf een indigestie gegeten heb. ik heb twee jaar terug in augustus een gastric bypass laten doen dus ik kan niet veel eten, maar nu eet ik nog minder dan gewend per keer.. hebben nog mensen dit aan de hand (met gevolg ook weinig stoelgang en maar om de twee dagen) en dat misselijkheid gevoel TIJDENS het eten? zijn er tips & tricks om je maag weer wat aan het werk te krijgen? ik kan nog geen zwangerschapsbuikje hebben maar alles boven mijn navel is echt gezwollen, voel mezelf al "vet" zonder nog maar een zwangerschapsbuikje te hebben. buikpijn of dergelijke heb ik wel niet en de stoelgang is ook niet hard
Komt me bekend voor, toen ik zo ver was als jij had ik het ook... Soms had ik maar 2 happen gegeten, maar toch een hele avond het gevoel dat ik me had overeten... Ik denk dat het bij jou door je operatie nog erger is. Bij mij hielp kleinere maaltijdjes, en regelmatig eten. En ook kijken naar wat ik at. Ik kon bepaalde dingen gewoon niet verdragen... Ik weet niet of je daar iets aan hebt... 1 tip, bij mij is dit gebeterd toen ik 12-13 weken was, dus even volhouden
Hi Sabrina, We lopen ongeveer gelijk denk ik (hoor ik morgen van de VK).. Ben nu rond de 8.5wk. Ik heb absoluut geen last van misselijkheid ofzo (ook niet echt na het eten), maar als ik het even vergelijk met vorige week; mijn eetlust is echt verminderd (nou kan het ook zijn dat ik even ben gestopt met sporten wat ik voorheen minimaal 3x pweek deed)... 's Ochtends kon ik mijn muesli met moeite op, maar kreeg tussendoor wel weer trek... Na mijn ontbijtkoek rond half 10 kreeg ik weer dat hele erge volle gevoel... Een uur later leek t net alsof ik INEENS hele erge trek had.. Appeltje op en tijdens de lunch 4 crackers met kaas... En dan nu ; last van darmen, winderigheid.. Pff.. Echt vermoeiend soms 's avonds is het helemaal een drama! Lijkt net alsof ik dan te veel heb gegeten! Ik kan mijn favoriet bakje friet ook niet meer helemaal wegwerken.. Echt te erg