Hoe kan dit???

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Liah, 28 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liah

Liah Niet meer actief

Lichte menstuatie van anderhalf dag en blijf lichte streepjes zien op mijn testen.

2. Liah

Liah Niet meer actief

Iemand dit ook gehad??

3. Zwennie

Zwennie Bekend lid

25 jun 2015
    738
    482
    63
    Ik zie wel iets lichts. Weet je zeker dat het je menstruatie was en geen innesteling? Ik heb er zelf geen ervaring mee. Als je al na NOD zit is het wel een erg lichte streep. Ik zou even door testen komende dagen. Succes!

4. Liah

Liah Niet meer actief

Dat is juist het vreemde. Ik zit nu al ruim na mijn nod dus had mijn test al wel duidelijker moeten zijn!
    Maar de testen worden wel donkerder. Want gisteren was de test nog lichter.
    Het was sowieso een vreemde menstruatie. Ik had nauwelijks buikpijn (normaal wel) Mijn verstand zegt me ook dat als ik echt zwanger zou zijn, mijn testen nu toch al veel duidelijker hadden moeten zijn?
    Ik begrijp er niets van!
    Morgenochtend ga ik nog eens testen.

5. Zwennie

Zwennie Bekend lid

25 jun 2015
    738
    482
    63
    Je kan natuurlijk naast je NOD datum zitten. Hoe weet je zeker dat je je NOD hebt gehad? Aan de hand van je cyclussen of heb je ovulatietesten gebruikt of getemperatuurd? Je ei kan natuurlijk later zijn geweest dan je zelf denkt waardoor je misschien nog niet zo ver na NOD zit.. De bloeding is dan innesteling geweest. Ik ben erg benieuwd naar je test morgen! Ga voor je duimen.

6. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Succes morgen met testen!

7. Liah

Liah Niet meer actief

Hoi Zwennie en Chiaraa,
    Ik heb 2 0f drie dagen ovulatie testen gebruikt. Hierna waren ze op en heb ik niet meer getest. Ik had toen wel donkere ovulatietesten ik ga even terugkijken op welke datum dat precies was. Verder heb ik niets bijgehouden. Ik heb wel wat opvallende dingetjes de laatste dagen. Een opgezwollen buik, dikke aders die over mijn tepels lopen en vollere borsten.
    Ik ben ook benieuwd naar mijn test van morgenochtend!
    Ik hoop op een duidelijkere strreep of anders gewoon een witte test. Dan heb ik in ieder geval duidelijkheid.
    Ik hou jullie op de hoogte!!

8. Zwennie

Zwennie Bekend lid

25 jun 2015
    738
    482
    63
    Alle opties staan naar mijn idee gewoon nog open dus duimen maar! Kom morgenochtend zeker even spieken hier :D succes!

9. Liah

Liah Niet meer actief

Dank je wel Zwennnie!
    En voor jou nog van harte!!!
    Ik zie dat jij zwanger bent☺😊😊

10. Zwennie

Zwennie Bekend lid

25 jun 2015
    738
    482
    63
    Jaa dankjewel! :D slaap lekker!

11. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dit is volgens mij een bewerkte foto. Ik ken geen zwangerschapstest met zwarte streepjes namelijk.

Kun je de originele foto ook eens plaatsen?

Want als je op een originele foto niks ziet, is de test gewoon negatief. Als je een foto moet bewerken om een streepje te kunnen zien, is een test sowieso negatief.

In elk geval nogmaals testen. Je zegt na je NOD te zitten, dus in geval het een innestelingsbloeding mocht zijn geweest, zou je nu ook prima een CB Digitaal kunen doen. Geen twijfelstreepjes en gelijk duidelijkheid. Ook hoef je de foto dan niet te bewerken :p .

12. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Ik had trouwens drie dagen na mijn terugplaatsing 3 dagen heeeeeel licht bloedverlies. Bleek dus toch innesteling te zijn en niet het begin van mijn menstruatie :) Ik ben benieuwd naar je test van vandaag !

13. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ook staat het test streepje links van de T terwijl het controlestreepje netjes onder de C staat...teststreepje staat dus op de ver keerde plek.

14. dolliej

dolliej Fanatiek lid

24 mrt 2015
    1.683
    1
    0
    Wou dit ook nwt melden ik vind streepje niet echt op de juiste plaats staat

15. Liah

Liah Niet meer actief

Ik denk zelf dat het neppen streepjes zijn.
    Net getest en weer meteen een licht streepje te zien. Ik geloof er niet in, zal wel niets zijn.
    Blijft raar normaal blijven deze testen toch echt spierwit bij mij.

16. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Misschien toch minder lang zwanger dan je dacht? Zou een CB doen, dan heb je geen gedoe met streepjes.

17. Dalysa

Dalysa Fanatiek lid

29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Hey liah, ik heb ook 4 à 5 dagen lichte strepen gehad voordat ik eindelijk eens een enormale streep kreeg. Weet niet wat het is met die testen..

18. Zwennie

Zwennie Bekend lid

25 jun 2015
    738
    482
    63
    Misschien inderdaad een CB test doen voor uitsluitsel.. ook met weinig HCG moet deze zwanger aangeven. Vervelend hoor dat je zo in onzekerheid zit. Echt balen!

19. Liah

Liah Niet meer actief

Het is zeker vervelend😑
    Ik baal hier echt van. Je krijgt onbewust hoop. Misschien wel valse hoop.
    Ik kom net thuis en kijk eens naar die test van vannochtend. Em zie toch duidelijk een streep.
    Mijn man zegt ook dat hij het ziet en is lichtroze. Maar zo licht.....
    Zie foto hieronder.
    Ik hèb ook net een clearblue gekocht met kruisje wil die zo gaan proberen.

20. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Heb je er al wat druppels water ingedruppeld? Dan trekt het gele weg en kun je het beter zien?
    De laatste fotoos zijn ver buiten de afleestijd he dus eigenlijk al niet meer geldig.

Deel Deze Pagina