Waarvan de 2e naam van de oudste een vernoeming is en de 2e naar van de jongste niet. Dat vonden we gewoon een prachtige naam (Benjamin)
Allebei 2 namen. Dochter is vernoemd naar haar oma's en die namen hebben we samemgevoegd tot 1 naam. Zoon is vernoemd naar zijn opa's die beiden dezelfde doopnaam hadden dus die heeft hij nu ook.
Grappig: hier zowel opa's als oma's met dezelfde doopnaam Enige wat we veranderd hebben is 1 letter, zodat het beter past bij de andere namen.
Beide kinderen 3 namen (1 roepnaam en 2 vernoemingen), als alles goed mag gaan doen we dat bij de derde ook.
Hier hebben we de kinderen 1 naam gegeven. Mijn man heeft ook 1 naam ik heb er 2. Als ik vroeger mijn volledige naam moest schrijven was de plek waar het moest komen te klein waardoor het heel klein geschreven moest worden. Nu ik getrouwd ben is er helemaal geen plek meer wanneer ik mijn volledige naam + meisjesnaam moet schrijven. Kan ik mij kapot aan ergeren want officiële papieren zien er daardoor altijd slordig uit, vind ik. Aan vernoemen zijn wij niet begonnen
2 en 1 De eerste is vernoemd wij hadden geen inspiratie bij de 2e en we wouden geen spijt van namen hebben dus de 2e 1 naam gegeven