Het huis wordt verkocht voor een X bedrag en dan nog 350 euro vragen voor gordijnen waar je niks aan heb? Maak de toekomstige kopers blij.
We hebben besloten om het ter overname aan te bieden. Dan kunnen we ze daarna altijd nog bij geïnteresseerde buren kwijt. Ze zijn erg geliefd en er wordt door meerdere buurtjes op geaasd.
Is toch een normale gang van zaken dat de verkopende partij geld vraag voor de meer waardevolle spullen die achterblijven. Ik heb voor een achterblijvend top-down plisse gordijn ook een bedrag betaald. Andere zaken zoals een aantal lampen etc. heeft de verkoper in overleg met mij gewoon laten hangen, omdat hij ze anders toch weg zou doen.
In het huis dat wij onlangs gekocht hebben blijft alles gewoon hangen. Alleen het zonnescherm achter het huis stond ter overname, maar wij hebben een goed bod neergelegd en gezegd dat we dat erbij willen hebben. Scheelt toch een hoop kosten de eerste tijd. Dus ik denk dat de kopers blij zullen zijn als ze de optie ter overname hebben.