hoeveel vragen voor strijken?

Discussie in 'De lounge' gestart door talia, 10 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik zou ook per stuk rekenen hoor. Dan kunnen mensen zelf inschatten op hoeveel het gaat komen.

2. Lia

Lia Bekend lid

10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Heb je een digitale personenweegschaal? Anders zou je per kilo of per pond kunnen rekenen. Dan maakt het ook niet uit of mensen de wasmand vol gaan proppen; hoe zwaarder ie is, hoe meer ze betalen.

3. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Hebben jullie er al aan gedacht dat dit in principe zwartwerk is en je dus moet opletten met adverteren enz?

Per kg vind ik ook wel een goed idee.

4. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Wat geinig, wist niet eens dat zoiets bestond :confused:
    heb ook een bloedje hekel aan strijken!

maar heb even die twee site's bekeken en ik vind het toch wel duur..

dus ik blijf het maar zelf doen :cry: ;)

5. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    :) in Belgie is een strijkservice echt heel normaal en mensen kunnen daar dus ook heel goed mee verdienen.
    Ik zou ook die prijzen vragen Talia, miss. zelfs wel wat meer eigenlijk ;)

@ Kirby: ik doe babysitten en ik adverteer daar ook overal mee, je mag tot een bepaald bedrag gewoon zwart bij verdienen hoor, die paar centen extra in de maand dat is geen probleem :)

6. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Je kan wel per pond of per kilo doen...maar met een pond overhemden ben je langer bezig dan met een pond theedoeken

7. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik vind strijken ook leuk, en dit lijkt me een leuke manier om wat bij te verdienen.

je kan ook prijzen vanaf rekenen. bijv. een mand vanaf 15 euro, en aan de hand van het strijkwerk bepaal je dan de prijs. als mensen het dan vol gaan proppen, is het meer werk natuurlijk. daar moet je gewoon heel eerlijk in zijn, plus dat het dan veel meer gekreukeld is

8. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Mijn onderbuurvrouw doe het ook. :)
    Zij vraagt €5,- voor een volle wasmand.
    €7,50 als ie uitpuilt en als het echt erg is €10,-
    (stond gister toevallig met de buurman te praten die zijn wasmand net op gehaald had)

9. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Vind ik wel erg weinig hoor, met een volle wasmand ben je toch gauw een uurtje bezig niet?

10. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

Ik betaal € 10,- per uur. Voor een volle mand (zolang is ze daar mee bezig) vind ik dat een prima prijs. Als ze per stuk gaat rekenen, dan zou ik het denk ik ineens duur vinden. Dan zie je hoeveel je betaalt per kledingstuk en dan denk ik eerder: voor dat geld doe ik het zelf wel.
    Dus ik vind een uurloon prima. Als ik een uur voor mijzelf kan krijgen voor een tientje, dan hoef ik niet lang na te denken ;)

11. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Als je gaat werken of ten laste van je man staat hebben ze meestal geen probleem met die paar extra euro's die je verdient... maar als je een werkloosheidsuitkering krijgt of van het ziekenfonds trekt, dan zou ik er maar goed mee opletten. Want weet je dat je, als je werkloosheidsuitkering of ziektevergoeding krijgt en je bvb net aan het verbouwen bent, dat zelfs niet mag doen, tenzij je uitdrukkelijk toestemming vraagt daarvoor?

12. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Klopt, maar zij doet het erbij en anders gaan de meeste wel naar een ander. ;)

13. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Uiteraard als je een uitkering krijg is dat wat anders, maar ik ging uit van de situatie van mij zelf en die van Talia ;)

14. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Ook wij hebben iemand die onze strijk doet. In eerste instantie het strijkatelier hier met dienstencheques maar nu hebben we een particulier en we betalen 9 euro voor een kleine wasmand en 17 euro voor een grote.

15. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Dat vind ik wel een mooie prijs.

Deel Deze Pagina