Hoeveel vrienden/vriendinnen heb jij?

Discussie in 'De lounge' gestart door vruchtje24, 16 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik heb 1 aller beste vriendin, nog 2 goede vriendinnen en 1 penvriendin :)

2. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

18 jun 2008
    1.112
    0
    36
    Zuid Holland
    Hier twee vrienden groepen.
    Een groep van 10 stellen die ik heb leren kennen door de relatie met mijn partner. Die ken ik nu dus 12 jaar en beschouw daar 4 mensen van als echte vrienden.
    Daarnaast heb ik zelf nog 1 beste vriendin en 3 andere goede vriendinnen. Voor de rest nog aardig wat kennissen, maar daar spreek ik niet mee af. Die zie ik op verjaardagen enzo.

3. giraf

giraf Niet meer actief

Echte vrienden zijn er 10. Dat zijn diegene die altijd voor ons klaar staan, en die we ten alle tijde kunnen bellen, al is het midden in de nacht.
    En daarnaast nog een heleboel kennis/vrienden, waar we eens in de zoveel tijd mee af spreken en die ook op verjaardagen enzo komen.

4. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

wij hebben gezamelijk een groep vrienden van ongeveer 20 mensen die we echt wel 1 keer in de 2 weken zien (niet allemaal tegelijk :D ) en ik heb 2 vriendinnen waarmee ik af en toe op een middag even de stad in ga om koffie te drinken en bij te kletsen.

5. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Hier 1 hele goede vriendin(woont alleen erg ver weg helaas)
    De rest kennissen eigenlijk...

6. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    3 meiden waarvan je wel kan zeggen dat het vriendinnen zijn. Die zie ik regelmatig, we komen af en toe bij elkaar op de koffie, en heb ik veel contact mee via msn/hyves. Verder nog wel wat kennissen.
    Maar er is maar één iemand die mn beste vriendje is, die ik alles vertel, en waar ik altijd op kan rekenen, en dat is mijn man.

7. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ik denk dat ik een stuk of 4 'vriendinnen' heb. Daar drink ik eens gezellig koffie mee, ga er een keer mee winkelen, uiteten, komen op verjaardagen enz.

Maar goed, echte vrienden bestaan naar mijn mening niet. Mijn man is mijn maatje en daar deel ik lief en leed mee.

8. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

echte vrienden?

hmmm mn man is mijn allerbeste vriend. verder 1 goeie vriend. ( al verwatert het een beetje helaas van zijn kant) 1 vriendin die verder weg woont. zie ik ongeveer 3 a 4 x per jaar. en verder voornamelijk kenissen. ik vind het prima zo! heb in het verleden een paar vriendinnen gehad die me erg claimden. dat wil ik niet. ben erg op mezelf;)

9. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

wat een moeilijke vraag.
    Mensen bij wie we altijd terecht kunnen zijn er een stuk of 8 ( zitten 2 zussen bij )

En dan idd nog de kennissen en verre vrienden

10. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Echte vriendinnen?? 1 en helaas woont ze ver weg.

Verder nog een stuk of 5 "koffie" vriendinnen.

Mijn buren zie ik ook als echte vriendinnen. Ik kan met alles bij hun terecht, hebben ook heel veel voor ons gedaan tijdens de zwangerschap en bevalling. Maar of ik ze echt zou blijven zien als ze onverhoopt ooit gaan verhuizen?
    Ik weet het niet... Dus tja, echt vriendinnen?

11. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik heb maar 3 echte vriendinnen :) Ik heb wel veel meiden waar ik mee ga shoppen of koffie drinken of iets. Maar als er echt iets is ga ik naar 1 van die 3, en zij komen ook bij mij met hun sores :)

12. Danoontje

Danoontje Bekend lid

4 jun 2006
    568
    1
    0
    Huisvrouw
    Eindhoven
    Hier weinig tot geen vriendinnen meer.
    Had 1 hartsvriendin die is aantal jaar geleden overleden. Heb wel kennissen zat enzo maar ja lief en leed deel ik daar niet mee.

Sinds we verhuist zijn naar Eindhoven is het eigenlijk wel heel stil met vrienden want schijnbaar is meer dan 100 km rijden tever vanaf hun kant. Ik ben wel steeds naar hun gegaan maar als het eenmaal 1 richtings verkeer word dan geef ik dat 1x aan en als dat zo blijft dan laat ik het erbij. Het moet uiteraard wel van 2 kanten komen vind ik.

13. MissT

MissT Niet meer actief

Ik heb ook maar één goede vriendin aan wie ik echt alles vertel!
    En natuurlijk mijn moeder.. dat is mijn aller aller beste vriendin ;)

14. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Ik heb 2 echt superbeste vriendinnen haha ;) We gaan al 15 jaar met zn 3en met elkaar om en deden (voor we gingen samenwonen en kids kregen etc) echt ALLES samen.

En ik heb ook nog 2 goede vriendinnen. Die zie wel minder vaak maar beschouw ik echt als goede vriendinnen

En dan nog wat losse vrienden en vriendinnen die ik wel af en toe zie maar vooral gewoon voor de leuk.

Vroeger was die kring nog veel uitgebreider...maar we zijn allemaal wat uit elkaar gegroeid.

15. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Op mijn vriend na, helemaal NIEMAND! :D
    En ik ben er heeeel blij mee ... al die verplichtingen... nee, niks voor mij!
    Een avondje bios of uit eten doe ik net zo gezellig met mijn zusjes of moeder!
    Ik zie vrienden echt als een last!

16. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Ik zou mijn vriendinnen toch echt niet willen missen. Ik vind vriendschap heel belangrijk. Ik heb een stuk of 4 echt goede vriendinnen en dan nog een stuk of tien gewone vriend(innen). En dan nog een aantal goede kennissen.

17. Writer

Writer Niet meer actief

3 noem ik echt vriendinnen , als je ergens mee zit ,staan ze voor je klaar en samen eten,op koffie ,shoppen en nog veel meer

3 andere noem ik vriendinnen maar eigelijk ( allen voor leuk)vriendinnen;)we gaan bij elkaar op visite ,eten soms bij elkaar ,maar vertellen elkaar niet alles , ook leuk buuf hier svonds gezellig bij elkaar maar dat noem ik ook geen vriendinnen hoor

ik reken geen verjaardag visite ,daar komen vriendinnen ,buren , kennis,zo heb je hele huis vol ,maar niet iedereen is goeie vriendin

18. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Ik heb 1 beste vriendin waarmee ik echt alles kan delen en heb ongeveer 4 hele goede vriendinnen die ik niet altijd zie maar als we elkaar zien dan is t net of t gisteren was dat we elkaar voor t laatst zagen...
    We staan ook altijd voor elkaar klaar...

Voor de rest hebben we nog wat kennisen zeg maar :)

19. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

2 goede vriendinnen die ik wekelijks zie en regelmatig bel/sms..

Daarnaast nog 3 stellen die we regelmatig zien en waar we ook mee gaan stappen, koffie drinken of uiteten gaan. Ze komen ook op verjaardagen van ons/ Esmee.. En mijn zusje is toch ook wel een goede vriendin..

Kom in totaal op 8 personen!

Ik steek trouwens liever energie in mensen die ik regelmatig spreek als in 1 richtingsverkeer contacten..

20. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Ik ook net als jij meid...

Deel Deze Pagina