hoeveel vriendinnen heb jij?

Discussie in 'De lounge' gestart door wanna be a mama, 17 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ik heb 0 vriendinnen.

Dat ik jonger was had ik altijd heel veel meiden/jongens waar ik mee optrok. Maar door een aantal gebeurtenissen in mijn leven is dat gestopt en ik heb het zelf gestopt omdat ik totaal ander leven heb waardoor het niet meer werkte. Ik ging op mijn 18e samenwonen in rotterdam. 100km van mijn geboorteplaats vandaan dus dat hielp ook niet. een halfjaar later zijn we getrouwd en nu ben ik 2 jaar getrouwd en 21 als ik ga bevallen. Ik ben dol op mijn leventje en vind het heerlijk zo. Maar ik mis het wel om vriendinnen te hebben om even te bellen of langs te gaan.
    Ik heb hier wel de familie van mijn man, en dat klikt wel maar in 2 jaar tijd zijn ze nooit eens op bezoek gekomen, behalve op uitnodiging met verjaardag. Terwijl wij wel altijd moeite hebben gedaan om mensen te bezoeken, maar als het van 1 kant komt houd het ook een keer op.

2. Ebbie

Ebbie Niet meer actief

Ik zit in een vriendinnen groepje van 7 (inclusief mezelf), buiten mijn vriendinnen groepje heb ik 2 vriendinnen en twee mannelijke vrienden. Bij deze 11 personen kan ik echt alles kwijt.
    Daarnaast heb ik nog een paar `vrienden` die ik regelmatig spreek. Maar het zijn geen vrienden van de `eerste kring` zeg maar.

En vriendlief natuurlijk.

3. knutselmiep

knutselmiep Niet meer actief

Hier 0...

Vind het eigenlijk wel jammer zeker nu er een kleine op komst is, schoonfamilie hebben we al 11 jaar geen contact meer mee en met mijn familie heb ik eindelijk dit jaar het contact verbroken..

Vind het ook moeilijk om vriendschappen aan te gaan, ook omdat we in 11 jaar tijd vaak zijn verhuist, en op mijn 17e iets naars meegemaakt met mijn beste vriendin destijds waardoor ik geen vriendschappen meer aan durfde te gaan, en alle vriendschappen die ik na die tijd ben aangegaan waren niet echt vriendinnen, de meeste hadden al kinderen en hadden liever contact met iemand die ook kinderen had, dus viel ook een beetje uit de boot.

Vorig jaar heb ik wel iemand via de computer iemand leren kennen, maar sinds zij dit jaar hoorde dat ik zwanger was, liet ze totaal niets meer van zich horen.
    En nu wonen we sinds een jaar op een vaste plek buiten een dorp, maar de vorige bewoner gaf al aan, als je er tussen wilt horen zul je wel mee moeten doen met het dorp en de feesten etc.. ben dus totaal geen feestganger en van die zuipfeesten ben ik toch al niet zo van dus iemand hier leren kennen zal wel niet zo snel gebeuren.

4. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Ik heb twee hele goede vriendinnen bij wie ik echt alles kwijt kan en andersom ook, heel fijn!
    Daarnaast heb ik nog twee "erbij gekregen" vriendinnen, partners van de twee vrienden van mijn man. Ik zou ze zelf niet hebben uitgezocht als vriendin, maar we zien/spreken elkaar wel vrij regelmatig dus ik schaar ze nog onder de vriendinnen.

5. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    2 hele goede vriendinnen, waarvan 1 ook mn nichtje is en 6 dagen ouder is.. Heel ons leven dus al samen. Hoewel we nu in totaal verschillende fases in het leven zitten kunnen we altijd alles bij elkaar kwijt.

6. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    1 allerbeste vriendin we doen van alles samen! Haar kinderen zijn ook even oud als de mijne. 2 beste vriendinnen waar ik ook veel mee doe, (we zijn met die allerbeste vriendin eigenlijk een clubje). En dan 6 vriendinnen die ik af en toe zie/spreek. We hebben ook allemaal dezelfde cultuur/religie ;)

Ik overdrijf niet! Ik had echt jaren geen vriendinnen totdat mijn dochter naar de basisschool ging. Ik ken ze dus allemaal van school :)

Deel Deze Pagina