Welke 7-up light is het lekkerst? En hoe duur zijn ze daar? Bij de AH hebben ze de light veranderd het is echt niet lekker meer, en de echte 7-up vind ik niet lekker, daarom de vraag voor deze winkels
Ik heb altijd frisdrank van de Aldi, Ik vindt ze heel lekker en 't bezoek ook haha, ook de 7up is goed te drinken..
7-up van Lidl is ook lekker, alleen wel heel veel prik! Fles kost dacht ik 55 cent exc. statiegeld. dus totaal 80 cent per fles
Hier helemaal verslaafd aan de 7-up van Lidl, heet freeway lemon!! Zijn 2 liter flessen en ik dacht dat ze 59 cent per fles zijn exl statiegeld.
Dankjulliewel! Ga morgen maar eens langs bij beide winkels en ga proeven welke het lekkerst is haha! Hoeduur zijn ze bij de aldi?
7up van de Lidl is er volgens mij niet in light, die zocht ik laatst ook. Ik ben juist verslaafd aan de 7up light van AH huismerk, haha.
Hebben ze dat echt niet in light?? Ja die van de AH vond ik ook heel erg lekker maar vind dat het veranderd is, vind het nu echt niet meer te zuipen
Wij vinden de Bitter Lemon en de Casis van de Lidl echt lekker. Alleen onze cola light willen we toch liever de 'echte variant'
Ik vind de cola van de lidl juist lekker en dat gebeurt niet zo snel bij mij aangezien ik alleen coca cola lust. Die cola van de Aldi vind ik niet te zuipen haha 7-up niet echt ervaring mee, drink ik nooit