Onzeker, voel me zo raar Hcg?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door smaya, 2 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smaya

smaya Lid

2 jan 2008
    94
    0
    0
    flevoland
    Beste dames,

ik ben na me mk op 1 nov weer bezig om zwanger te worden.
    Ik ben het nog steeds niet geworden, ik voel me zo oneker en bang en weet niet echt waarom.

Soms voel ik echt alsof ik zwanger ben en als ik een test doe dan is ie negatief, probleem is ik ben zo misselijk en gaat maar niet over normaal heb ik dit niet.

Ik weet ook niet waardoor het komt, weet iemand wanneer hcg waarde in je lichaam zit en weet iemand ook hoe ik me cyclus kan berekenen?

veel liefs may

2. smaya

smaya Lid

2 jan 2008
    94
    0
    0
    flevoland
    iemand mij helpen :oops:

3. pien2008

pien2008 Lid

22 dec 2007
    94
    0
    0
    Je cyclus duurt van de eerste dag van je menstruatie tot de dag dat je weer ongi wordt..

De huisarts? in je bloed kan je eerder hcg vinden..

succes!

4. music4life

music4life Niet meer actief

ik wil je graag helpen maar ik ken jou situatie niet,,,,ik wens je wel veel succes,en sterkte,
    ik hoop dat jullie droom in 2008 uitkomt

5. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    Hoi May,

helaas kan je lichaam je heel goed voor de gek houden. Dan voel je van alles terwijl je niet zwanger bent, daar heb ik ook last van. Sommigen zijn heel snel weer zwanger na een miskraam, bij anderen duurt het weer een aantal maanden. Je zult gewoon geduld moeten hebben helaas.
    HCG heb je pas in je bloed als je echt zwnger bent, als het hoger is dan 50 eenheden kan je het met een thuistest aantonen. Als je in nov een miskraam hebt gehad is het nu niet meer aanwezig.

Heb geduld en geloof in je lichaam, het is al een keer gelukt, hou dat voor ogen!
    Probeer verder licht te eten en veel water te drinken, wie weet gaat de misselijkheid dan over.

sterkte
    miek

6. smaya

smaya Lid

2 jan 2008
    94
    0
    0
    flevoland
    Dames heel erg bedankt voor je advies, ik zit geloof ik in een dip,

ik ben bijna 30 en nog geen kind en ik wil zo graag een kindje.
    Maar goed we hebben niks in ons eigen hand en zou gewoon moeten af wachten tot het bestemd is.

liefs maya

Deel Deze Pagina