alleen als ik op mijn tepels druk is het beetje gevoelig, beetje stekend gevoel.. maar moet dan ook wel iets harder drukken.. maar zijn dit ook gevoelige borsten? of telt dat niet
vroeg het me af, want dan wist ik wat ik moest invullen bij ff... normaal zijn ze niet zo erg bij me als ik nu voel hihihi
Normaal als ik ongie moest worden had ik een bepaalde pijn in mn borsten, maar alleen met overheen wrijven oid. Ook toen ik zwanger was, maar toch voelde het anders maar wel alleen als ik eroverheen wreef Bij mn eerste trouwens pijnlijke tepels..nou dat deed al zeer met gewoon lopen!
bammjolan.. dat had ik ook z erg pijn, ook bij het lopen, bij me 2e zwangerschap.. al kwam die pijn pas wel rond de 7 weken
hoi dames ik vraag me ook af wat voor pijn ik heb in mn borst het is namelijk maar aan 1! borst.. heel gek dus vind ik zelf... als ik er aan voel voel ik niet, de pijn/gevoeligheid, komt meer van binnenuit...en een soort steken geeft het soms.. iemand een idee? bij die andere borst nergens last van..:S maf eh!
Bij mijn eerste zwangerschap was het een gespannen gevoel in mijn borsten. Ook gevoelig (pijnlijk) bij de minste aanraking al. Dat was voor mij een teken dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn ... ik hoop het snel weer te voelen ! Groetjes, Nikki F
Bij mij worden mijn borsten rond de eisprong gevoelig voor aanraking, in de dagen erna wordt dat steeds erger, tot ik vlak voor m'n menstruatie zit en dan heb ik soms echt veel pijn, of ik er nu wel of niet aan zit. Maar ik denk dat je van gevoelige borsten kunt spreken als het pijnlijker is (met of zonder aanraking) als anders...
hoi meiden.. ik ben nu 1 dag overtijd en heb ook hele erge gespannen borsten en ook aleenb als ik over mijn tepels heen wrijf doet ie iets pijn is dit ook een zwangerschapsymptoom?
Zou kunnen denk ik lili20. Aanstaande zondag is mijn NOD en ik heb alleen aan de zijkanten iets gevoeliger. Verder niks. Wanneer ga je testen? Liefs