Ik heb boulimia gehad vroeger, dat is niet zo goed voor je gebit. Ik heb heeeeeeel veel vullingen, geen idee hoeveel. Je ziet ze niet en heb al 7 jaar geen nieuw gaatje meer gehad.
Wat een verschillen. Ben zelf 31, niet meer bijgehouden hoeveel vullingen. Zelfs vroeger in mijn melkgebit. In verschillende kiezen en mijn boven voortanden vullingen. 5 getrokken kiezen (waaronder 4 verstandskiezen) en 1 kroon op een gebroken kies.
Kon de poll niet invullen omdat mijn antwoord er niet bij staat. Ben bijna 34 en heb nog nooit een gaatjes gehad. Heb nog steeds mijn eigen gebit lijkt een sterk gebit te zijn.
Ik ben 25 en heb behoorlijk wat. Nu al minimaal 4 kiezen en 1 tand helemaal weggeboord en opnieuw opgebouwd. Een stuk of 3 vullingen en komende week moet er weer een kies helemaal weggeboord en opgebouwd worden. Reden: megaveel medicijngebruik als kind waardoor mijn tanden heel slecht zijn. Maar een groot voordeel, witte vullingen!
Ooo ik heb echt geen idee meer..... Stuk of 7-8 sowieso wel, 1 wortelkanaalbehandeling. Ben 28.... Ben gezegend met een niet al te sterk gebit helaas, ondanks zorgvuldig poetsen en flossen. Oh en met een tandarts die er vroeger een zooitje van heeft gemaakt, daar heb ik nog consequenties van helaas.
Geen enkel gaatjes, 27 jaar. Ik moet wel 4 keer per jaar naar de mondhygiëniste omdat ik snel last heb van tandsteen.
Phoe geen idee hoeveel Maar wel erg veel Helaas heb ik een mega slecht gebit al sinds ik klein was. Ook gevolgen van vele AB kuren ben ik bang. Ik heb elk bezoek wel wat. Aanstaande dinsdag moet ik weer brrrr
Veelteveel helaas, waarvan een hoop amalgaam vullingen. 3x wortelkanaal. Ben 26, slecht gebit dus helaas. Al van kinds af aan trouwens, melkgebit was net zo'n drama.
Ik krijg volgende maand boven een gebitsprothese en ben 23. Helaas echt hele slechte tanden, heb nu 3 afgebroken tanden op 1 jaar en al veel vullingen. Nu is het klaar. Ziet er ook super onverzorgd uit terwijl ik 2x per dag poets.
Helaas van het 1 op andere moment een heel slecht gebit ben nu 3 kiezen kwijt + 4 verstandskiezen. Ze zeggen weleens elk kind kost je een kies dat ging hier wel op ja! Ook veel gaatjes helaas. Goddank is mijn gebit zelf nog wel goed en ondanks dat ik die paar kiezen mis nog wel mooi om te zien anders had ik ook een kunstgebit gewild.