Hoeveel waren jullie kwijt aan de babyuitzet?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Teuntje, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    precies 3002,99 en daar zit het kamertje opknappen niet bij in. Dus echt alleen de spulletjes die wij gekocht hebben. Wij hadden eerst een lijst gemaakt wat wij moesten hebben en globale prijs en daarna op internet zoeken naar aanbiedingen dat heeft ons echt 1000 euro gescheeld alles bij elkaar dus het had nog duurder gekunt haha. Aghh maakt eigenlijk niet uit wat je ervoor uit geeft als je je er maar goed bij voelt en het veilig is tenminste dat is mijn mening heb op marktplaats gekeken maar daar stond niet HET kamertje voor ons.

2. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Ja die mazzel moet je inderdaad ook maar hebben, dat het kamertje dat je wilt hebben op marktplaats staat. Wij waren al snel verliefd op 1 kamertje. Dat MOEST hem echt worden. Maarja, was een nieuwe collectie dus dan is er niemand die hem ergens te koop aanbied buiten nieuw in de winkel.

3. Elfje81

Elfje81 Bekend lid

3 jan 2009
    509
    3
    0
    Wij hebben alle echte ´uitzet´ dingen in één keer gekocht bij het Babyhuys.

We hebben daar de volgende dingen gekocht:

- Bopita kamertje + aerosleep matrasje
    - Bugaboo + accesoires (voetenzak, parasolletje, luiertas en adapters)
    - Maxicosi + voetenzak
    - Leander wieg + hemeltje
    - Bebe-jou badset met alles erop en eraan
    - Bopita box + wieltjes + kleed
    - Koelstra wipstoel

Totaal waren we hiervoor 3250 euro kwijt... Tja, het is een heel bedrag, maar wel precies alles wat we graag willen! En nu zijn we nog tweeverdieners en hebben we het geld er nog voor (over).

Verder hebben we denk ik al zo'n 350 euro uitgegeven aan accesoires, zoals een voedingskussen, aankleedkussen + hoezen, kleertjes, dekentjes, Lodger Wrapper, flesjes en een magnetronsterelisator van Avent, aerosleep voor de wieg, enz...

We hebben echter nog lang niet alles, dus ik schat in dat er nog wel zo'n 250 euro bij komt voor losse spulletjes, nog zo'n 250 euro voor het kamertje (verf, gordijntjes en muurstickers) en ik denk nog zo'n 300 euro voor de geboortekaartjes. Alhoewel dat laatste natuurlijk niet echt de babyuitzet is, maar die kosten komen er natuurlijk wel bij!

Totaal zullen we denk ik dus op ongeveer 4500 euro uitkomen... :oops: Toch wel een heleboel geld als je het zo bij elkaar ziet staan! Maar ja, het is het allemaal meer dan waard!

Deel Deze Pagina