Jeetje 160 euro en dan geen drankjes? nou sorry... dat zou ik echt niet doen haha. en als om geld een vriendschap opgezegd word, is dat geen echte vriendschap vind ik .
160 euro zonder drank??? Wat zijn ze dan wel allemaal van plan? Voor dat geld kan ik een boel doen, hoor. Ik zou vriendelijk proberen duidelijk te maken dat het je toch echt iets te duur is. Als daar de vriendschap op breekt, weet je ineens wat de vriendschap waard is.
We hebben hiervoor 2 activiteiten en eten(en de drankjes voor bij het eten). Ook het vervoer zit hierbij inbegrepen.
Met hoeveel personen gaan jullie ongeveer? En wat voor activiteit gaan jullie doen? Wij hebben de activiteiten door een eventbureau laten doen bespaarde tijd, maar vind 160 euro idd wel echt aan de hoge kant hoor! Zou dat (als ik ooit gevraagd wordt) niet eens willen!
Meestal rond 100 euro, soms wat meer. Een keer naar Parijs geweest met vrijgezelle van mijn beste vriendin. Dat was wel wat duurder
Hier pas 1 keer uitgenodigd (vrienden studeren nog óf zijn al getrouwd). Toen was het bedrag zo'n 125,-. Dat heb ik dus vriendelijk afgeslagen. Hartstikke leuk hoor, maar ik wil op de bruiloft ook niet met lege handen aankomen en ik vind dan ruim 170,- nogal veel voor iemand waar ik erg leuk mee optrek. Van dat geld kunnen we met ons gezin zeker een week kamperen. Ik zou er max. 60 aan uitgeven. En mocht het er ooit van komen dat mijn vriendinnen iets voor mij organiseren, dan hoop ik dat ze dat voor veel minderen doen Anders zou ik me ongemakkelijk voelen..
Ik heb zojuist eens gekeken en mijn man zal ongeveer even veel kwijt zijn qua kosten als ik, dat betekend dat we in totaal zo een 350 in totaal kwijt zullen zijn. (Ik heb zelf even 30 voor drankjes gerekend, maar dit zal wel veel meer worden.) Misschien toch nog maar eens met mijn man overleggen.
Ik geloof dat we nu zo'n 30 euro voor het feestje zelf hebben en plus minus 25 euro aan vervoerskosten. Eigenlijk vind ik het duur zat; ook al is het 1 van mijn beste vriendinnen. De bruiloft komt er namelijk ook aan (en het cadeautje - wat ik nog niet heb - komt daar nog bij) en daar is een hotelovernachting voor nodig omdat ze zo ver weg woont. Ik lees hier sommige bedragen en denk echt van: hallo dan, ik hoop dat jullie daar op zijn minst een stripper bij hebben!
Hahaha, op mijn vrijgezellenfeestje waren maar liefst 2 strippers en daar hoefde men maar 50 euro pp de betalen voor de hele avond inclusief drank
Mijn vrijgezellenfeestje kostte denk ik tussen de 75 en 100 euro. Daar zat denk ik nog niet de drankjes en het vervoer bij. Ik vind het super lief, dat ze dit voor mij over hadden en andersom zou ik het ook zeker voor hun doen. Maar het had natuurlijk niet gehoeven . Ik zou het in jou geval (ts), toch even opgooien, want als zij zo moeilijk bij jou heeft gedaan dan kan ik me heel goed voorstellen dat dit jou niet lekker zit. Ik ben misschien wat dat betreft wel heel gemeen, maar mijn mening: what comes around goes around.
Nou dan is het goed De vriendin in kwestie wilde geen zuipfeestje én geen stripper. Ik ben blij dat het geen zuipfeestje wordt gezien ik met het openbaar vervoer terug moet en faliekant tegen het nuttigen van alcohol ben in de omgeving van mijn kind(eren) - maar die stripper vind ik eeuwig zonde
De vrijgezellenfeesten die ik heb gehad tot nu toe ( van vriendinnen, ik ben zelf niet getrouwd ) waren allemaal rond de E100,- a E150,- maar dan wel met alles erbij, dus activiteiten, eten en stappen (plus eventueel vervoer)
En daar komt dan de bruiloft, kado, kleding enz nog overheen! Ik zou heel vriendelijk bedanken of pas later aanschuiven.. Wat een absurt bedrag!
Vorig jaar van mijn schoonzusje gehad. Was rond de 25 euro. Dat vind ik wel genoeg. Ligt ook aan wat je gaat doen, dat bepaalt ook de prijs . Persoonlijk vind 50 de Max.
0,0. Mijn broertje trouwde afgelopen december. Voor beide vrijgezellenfeestjes (dus van schoonzusje en hem) zou het samen zo'n 350 euro zijn. Wij konden dit niet betalen en hebben dat al aangegeven toen ze bekend maakten te gaan trouwen. Je wilt graag nieuwe kleding en ook nog een leuk cadeau geven, dus het werd toch al duur genoeg. Ze vonden het ook niet erg gelukkig. Ik zou trouwens zelf ook echt geen vrijgezellenfeestje hoeven. Ik ben niet zo'n party animal en een stripper? Nee, zie liever mijn eigen partner
Ik heb nog nooit een vrijgezellenfeest gehad. Maar binnenkort zelf trouwen. Dus ben benieuwd. Voor mij hoeft het niet zo eigenlijk vind het onzin. Waar ik me nog het meest zorgen over maak is dat ze voor Vriendjelief een stripper ofzo regelen. Hij gaat zelf aangeven dat hij dit niet wilt maar ben alsnog bang dat ze daar t lak aan gaan hebben. Iemand tips?
In ons vriendinnengroepje gingen we altijd op stedentrip een lang weekend, prijs varieerde natuurlijk afhankelijk van bestemming maar was altijd wel (veel) meer dan een paar honderd euro. Gelukkig verdienden we allemaal goed dus was hier geen onenigheid over en we zijn allemaal beste vriendinnen dus dan heb ik dat er graag voor over. Je hebt zelf toch ook (heel) veel plezier van zo'n vrijgezellenfeest, je doet het toch niet alleen maar voor de toekomstige bruid? Dus ik vind dat ook los staan van de kosten voor op de bruiloft zelf zoals het cadeau e.d.,....