Als wij ooit gaan trouwen willen we beide geen stripper. Ik hou daar niet van en mijn vriend boeit dat gewoon niet. We hebben afgesproken dat als er niet aangehouden wordt we beiden weg lopen...Dus misschien dat met je vriend afspreken? Wij zijn wel van respect naar elkaar maar ook met vrienden onderling, dus als er aangegeven wordt dat dit niet gewenst is dan moet hier ook gehoor aan gegeven worden vind ik. @nikki88 ja tuurlijk heb je er zelf ook veel plezier van, maar moet dat dan zoveel geld kosten? Niet iedereen heeft een topbaan en dan nog...ik zou er nooit zoveel geld voor over hebben hoor.
Meestal was 100 euro het uitgangsbedrag en soms werd dat dan op de dag zelf nog wat meer (maar nooit meer dan een tientje extra), soms was er geld over en werd hiervan iets voor de bruid (fotoalbum van de vrijgezellendag ofzo) van gekocht. Gestemd op 100-150.. EDIT: dit waren dan wel hele dagen, dus inclusief lunch, diner, zeker 2 activiteiten en uitgebreid stappen + taxi naar huis.
Het was voor mijn man 300 euro, voor de anderen was het 800 a 900 euro p.p. Ze zijn 3 dagen weggeweest met limo, champagneontbijtjes, luxe diners en absurde activiteiten in het buitenland.
Ja, maar de kans is vrij groot dat je zelf van dat geld veel liever iets anders zou doen.. Daarin verschilt het wel hoe de groep is.. Ga je met een bij elkaar geraapt groep waar ook (schoon)familie in zit, dan is het al heel anders dan wanneer het alleen vriendinnen zijn en dat ook nog eens allemaal vriendinnen van elkaar zijn! En ja, kosten voor de bruiloft komen er wel bij, als je het niet breed hebt kun je dat toch niet allemaal zo maar missen? Dus ik vind dat zeker iets om rekening mee te houden..
Ja dat is waar. Ik ging er voor het gemak vanuit dat vrijgezellen feesten altijd voor iedereen even leuk zijn omdat dat mijn eigen ervaring is. Heb gelukkig nooit van die verplichte nummers met irritante familie of zo gehad. Echt alleen met mijn beste vriendinnen. Kan mij voorstellen dat dat dan weer anders is met een zus, schoonzus of aangetrouwde nicht.
Vrijgezel van man was 80 euro. Ik heb voor zwager betaald omdat hij het geld niet had en ik graag wilde dat hij wel mee kon. Van vriendin was ook iets ritsen de 80-100 euro. Ik vind 100 euro de max en zou later aansluiten of eerder weg gaan als het duurder was. Bijv niet het eten mee doen. Of niet de activiteit maar juist wel het eten.
Dat is inderdaad wel een goed plan.. En ik vind ook inderdaad dat je vrienden er rekening mee moeten houdenm
Ik heb er straks een en die gaat me een kleine 50 euro kosten. Meer dan zat ook. Vind het zoiets ordinairs eigenlijk.
Verschillend de laatste was 80 euro. Paar jaar terug de hele dag 140 euro maar daar heb ik ook voor gepast. De avond activiteit vond ik niet leuk dus ben overdaad meegegaan en na het eten richting huis vertrokken. Denk dat hè gemiddeld met iets doen en eten en drinken wel rond de 70 euro kwijt bent. In de gulden tijd zo'n 100 gulden dat is nu wel echt verdubbeld!
Ligt eraan wat je gaat doen,vind ik dan. Dat gezuip en voor lul lopen vind ik kansloos en hoeft van mij echt niet. Maar lekker een hapje eten ergens en bijv een fotoshoot ofzo vind ik leuk hoor. @kabouter24 heb je t nog aan je vriend voorgesteld?
Vrijgezellenfeest van een hele goede vriendin gehad en dat was 150 euro en ja ik vond het ook duur hoor maar ja het is een hele goede vriendin en voor haar bruiloft waren we ook daggasten met hotelovernachting en alles erbij dus ik had dat graag voor der over. Maar ik vind 100 euro eigenlijk ook wel meer dan genoeg.
900 pp Wat een geld, maar vast een onvergetelijk ervaring. Ze hebben het ongetwijfeld heel erg naar hun zin gehad