Hallo meiden Ik heb bij tien weken mn allereerste afspraak bij de vk. En twee weken daarna krijgen we de eerste echo. Het duurt zo lang!! Ik word ongeduldig. Stom he? Ik dacht misschien kan ik bellen of ik eerder mag maar dat lijkt dan ook wanhopig of niet?
Ik zou nog eventjes wachten tot 10 weken. Dan zie je vaak meer en duidelijker op de echo en krijg je vaak een mooiere echo. Maar als je het echt niet kan houden dan zou ik gewoon bellen of het eerder kan.
Snap je wel hoor...vind 12 weken ook erg lang.. Je kunt proberen of je eerder mag...of zelf naar een echopraktijk gaan!
Vind ook 12 weken ook laat hoor.. Je wil toch weten of alles goed gaat in je buik, toch? Zou gewoon nog es bellen en vragen of je met de intake niet een echo kan krijgen. DIe eerste echo zou dan ook meteen je termijn echo zijn.
Ik vind het ook nog heel lang wachten hoor... In het begin vond ik iedere dag al een dag te lang omdat het dan nog zo kritiek is en je wilt natuurlijk weten of het hartje klopt!! Gelukkig krijgen wij in België al onze eerste echo op 8 weken... Mischien kan je toch best eens even bellen voor een eerde echo??
Vind het ook lang! Ik had met 9 én 12 weken een echo. En niet voor een bijzondere reden ofzo: was standaard! Vraag gewoon of je wat eerder kunt. Zou ook graag een kloppend hartje willen zien als ik jou was
gewoon bellen meid! kan jou het schelen wie niet waagt die niet wint! ik vind /vond het ook lang en heb toen ook gebeld en kon eerder terecht groetjes
ik ken het gevoel haha ik werdt toch ook helemaal zenuwachtig voor het wachten k zou pas 22 mei een eerste intake krijgen en dan nog geen echo... die zou k pas in juni krijgen.. met heel veel twijfelen heb k toch de verloskundige gebeld.. en nu mag ik gelukkig morge avond
Nooit geschoten altijd mis! Ik zou vragen of je eerder mag... Het is ook lang wachten, al is je hele zwangerschap wachten Enne gefeliciteerd met je zwangerschap