Hoeveel Wasbeurten in een week?

Discussie in 'De lounge' gestart door naoual28, 17 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    :$..

2. namya

namya Niet meer actief

:D wat een heerlijke frisse typjes zijn er toch

als ja zolang je er zelf geen moeite mee hebt en je man ook niet, wie ben ik om er wat van te zeggen

3. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Haha! Tsja het zou misschien wel vaker moeten hoor mijn beddengoed ( vind vriendlief ook maar zelf doen hoo maar) maar denk er gewoon niet zo snel aan. 1 keer per maand vind ik prima. We douchen altijd voor we in bed gaan liggen. Hoe vies kan het worden denk ik dan. :D

4. mh81

mh81 Bekend lid

29 jan 2009
    748
    11
    18
    Ach ja, er zijn nou eenmaal ook vrouwen die werken en geen tijd hebben om 19 wasjes in de week te draaien...

Nu moet ik zeggen dat ik 1 wasje per week ook wel heel erg weinig vind..

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    1 keer per maand?

en trek je in zo'n week vakantie iedere dag hetzelfde joggingpak aan?

6. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    19 wasjes is ook wel erg veel maar zoveel tijd kost het toch niet om even de machine aan te zetten, neem aan dat hier niemand zelf haar kleding op de hand moet wassen.

7. CherryAyden

Ja hoor waarom niet? Zal vast niet de enige zijn. Maar goed dit topic gaat niet over hoe vaak ik mijn joggingpak aandoe :p

8. mh81

mh81 Bekend lid

29 jan 2009
    748
    11
    18
    @ Umm85,

Ik heb het ook over 19 ! wasjes.. Ik zou echt niet weten waar ik die was vandaan zou moeten halen, laat staan de tijd..

Ik was zo'n 5 keer per week en heb iedere dag schone kleding aan.. Dochter ook. Manlief wast zijn kleding op de kazerne, dat scheelt.. Hier wordt het beddegoed ook wekelijks verschoond en de handdoeken 3 keer per week. Vies zijn wij dus zeker niet!

9. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik zit momenteel in mijn verlof, maar ik ga echt niet 19 wasjes per week draaien.
    Heb wel wat beters te doen :p
    Elke dag 1 wasje vind ik meer dan genoeg.

10. Mammie van Roy

Mammie van Roy Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.445
    0
    0

Hmm, een matras is na 10 jaar gebruik iets van 10 kilo zwaarder als bij aankoop... Zo vies kan het worden dus ;)

11. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik was ook elke dag een was of 3
    hier word elke dag schone kleding aan getrokken en elke dag gedoucht de lakens gaan 2x in de week van de bedden af en mijn kinderen worden vaak 2 a 3x verkleed...

12. CherryAyden

Aaah gelukkig heb ik net een nieuw matras dus ik heb nog even te gaan voor hij tien kilo zwaarder is ;)

13. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Maar hoe krijg je 3 wasmachines elke dag droog?

14. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Hier ook elke dag 1 à 2 wassen.
    Wordt nu gelukkig weer minder doordat mijn dochter minder spuugt :)

15. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    drie wassen krijg ik wel droog hoor op een dag.. lang leve de droger.. en met dit weer hang ik er 2 buiten op.. zijn ze halverwege de dag ook droog..

maar ik was alleen in het weekend zo'n 3 wassen per dag weg..
    overige dagen iig 1 per dag en heul soms 2..

16. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    bedden goed gaat hier ook iedere wk.. en van de kids als ze verkouden zijn soms wel 2 x per wk.. iew.. al die snot plekken.. BAH BAH.. alleen aan al het beddengoed heb ik al 2 wasmachines vol..whahaha..

17. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.064
    3.859
    113
    Ik doe zo'n 8 wasjes gemiddeld per week, maar vaak draai ik er dan gelijk 3 achter elkaar. Ik heb een extra grote droger, dus van die 3 wasladingen gaat ongeveer 2/3 de droger in en de rest hang ik op.
    Maar goed, dit is dus niet dagelijks ;).

18. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    :) :) beddengoed een maand oud 1 broek per week. ja zo kom ik ook aan 1 was per week. wat een heerlijk topic dit. niet mijn manier van leven maar zoveel mensen, zoveel wensen ( zolang ik er niet mee samen hoef te leven heb ik er geen problemen mee) en het is goed voor het milieu zullen we maar denken ;)

19. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    op mijn zolder kunnen 2 wassen met mooi weer krijg ik er makkelijk 2 tot 3 buiten droog. in de winter gaan de bedden en de 60 graden was in de droger. ik heb een rekje aan de deur hangen voor het klein losse goed en wat kapstokjes. zo krijg ik mijn was droog.

20. CherryAyden

Joh echt alsof ik maar 1 broek per week draag. Dat is natuurlijk onzin. In de vakantie heb ik idd thuis een huispak aan en als ik de deur uit ga schiet ik in een spijkerbroek. Dat ik maar 1 of twee keer per week een wasje draai betekent niet dat ik een of ander ranzig persoon ben en maar 1 broek draag :p. Dat betekent dat ik mijn was gewoon lang laat liggen en misschien ook wel dat ik iets teveel spijkerbroeken heb om uit te kiezen ;)

Deel Deze Pagina