Hier gaan handdoeken en sokken/ondergoed de droger in, de rest hang ik op. Hebben een bovenetage/zolder waar alle was kan. Staan/hangen 6 wasrekken dus ruimte genoeg
Luister de vraag van dit topic was: hoeveel wasjes draai jij per week? Daar heb ik heel eerlijk antwoord op gegeven en eigenlijk heb ik geen zin om dit soort opmerkingen naar me toe geslingerd te krijgen ( daar is dit topic niet voor) alsof ik een vies persoon ben. Want dat ben ik absoluut niet .
nou ik werk ergens... dara ligt het beddegoed soms 5-6 weken erop. en nee het is indertijd niet gewassen want dezelfde vlekken zitten er dan op. raar he dat ik daar altijd handschoenen draag?
Nou mijn beddengoed ligt er ook geregeld te lang op. En elke keer neem ik me voor om het na een week te verschonen maar dat gebeurd niet. Als ik eerlijk ben denk ik dat het er rustig 3-4wkn wel op ligt. En als mensen dat vies vinden tja, ik lig er gelukkig zelf op haha.
eh de droger haha was klaar droger aan wasje aan en als die klaar is is de droger ook klaar en als het mooi weer is dan gaat het lekker buiten neer
is ook helemaal niet goed, ik droog alleen hoeslakens, handdoeken, keukendoeken en schoonmaakdoekjes de rest gaat allemaal op wasrekken in de logeer kamer, het is er elke dag een waar geurfestijn heerlijk
Hihi, lekker hè, ik zeg soms ook tegen mijn man 'ruik eens hoe lekker je overhemd ruikt of ons bed', dan snuffelt hij even 'verplicht', ja lekker hoor...Zal hem een zorg wezen, maar ik geniet ervan. Ook als de was hangt te drogen en ik loop de trap op dat ik dan al zo'n waslucht ruik. Vandaag alles weer lekker buiten opgehangen, was zo droog.
ligt er ook aan wat voor droog programma je pakt ik heb hier speciaal programma en mijn was lijd er amper mee ik heb hier een broek al 5 jaar en die is nog niet eens vervaagt blijft super mooi
Hoi, wij zijn met 2 personenen dit is mijn was. 1x per week beddengoed. 4x per week ong bonte was. 3x per week kookwas. Ik denk dat dit wel normaal is. En 3x voetbalwas en 1x werkkleding man. In de zomer meer maar dat lijkt me logisch met al die lichte kleuren en zweet. Maar persoonlijk vind ik 1x per maand bedden zeer weinig maarja ik slaap er niet op.
2 a 3 keer per week, we zijn met ons 2en dragen beide werkkleding, en 1x in de 2 week beddengoed. In de zomer draaien we wel wat meer, met dat besmettelijke wit.