Ik denk 3 a 4 wasjes per week voor nu nog 2 volwassenen. Wat ik me af vraag.. Gooien jullie je handdoek na één keer douchen al in de wasmand? Ik gebruik mijn handdoek namelijk gewoon een paar keer.
Maar je bent toch schoon na het douchen? Dus handdoek word in feite alleen maar nat.. ik moet er niet aan denken zeg dat ik elke dag 10 handdoeken in de was heb.. dan kan ik er beter nog een wasmachine naast zetten
even denken 1 handdoeken was 1 was met dekbed 1 witte was 2 donkere wassen 2 gekleurde wassen denk wel rond de 9 wassen per week
Het ligt er natuurlijk ook maar net aan hoeveel was je in een wasmachine stopt... Proppen jullie hem vol dat er helemaal niks meer bij kan of is ie lang zo vol niet?
Als ik mijn was goed zou bijhouden, zou ik iedere dag min. 1 was moeten draaien.. Maar ik heb een hekel aan de was doen, dus soms hou ik een wasmarathon om alles weer op orde te krijgen. Baddoeken doen wij 2 dagen mee. (behalve natuurlijk als ik ongi ben dan wel iedere dag/douchebeurt een nieuwe) Beddegoed 1x per week. Wat ik wel een heerlijk idee vind, is dat we straks toch echt eindelijk onze zomerkleding aan kunnen. Het scheelt nl nogal of ik dikke winterkleding moet wassen of luchtige korte setjes.
hier 2 keer in de week witte was.( veel witte werk kleding). 1 bonte was (van de kleine alleen). 1 voor de hond (puppy) 1 handdoeken 1 bonte van ons. 2 donkere was. en 1 met beddengoed. en dan nog wat er zo tussen door in gaat,zoals de kussens.. ik heb een 8 kilo machiene, wiste jullie trouwens,dat van vloeibaar wasmiddel je machine eerder kapot gaat!!!..
Hier ongeveer 10 wasjes per week. Hier ook elke week schoon beddengoed en elke dag nieuwe handdoeken, ondergoed, kleren.
Hier elke dag 1 a 2 wasjes. Joey elke dag schone kleren Ik elke dag schone werkkleren Manlief ook elke dag schone werkkleren + handdoeken, beddengoed enz
Ik heb er 7 per week en wij zijn met zijn 5en. We gebruiken elke dag nieuwe handdoeken en 1x per week nieuw beddengoed.
Dat heb ik idd meer gehoord en gelezen. Weet alleen niet zo goed meer waarom. Maar ik vind het wel makkelijk die vloeibare.
Hier zo'n 3 a 4 wasjes per week. We zijn met z'n tweetjes en ik draag op mijn werk een uniform die daar ook na de dienst ter plekke in de was gaat. Scheelt weer voor mij
ik ook wel elke dag een was pffff er lijkt vaak geen einde aan te komen en dan hebben we nog maar 1 kindje haha