Wij komen op gemiddeld 14 keer per week. Dus per dag 2x een wasmachine en 2x de droger. Twee volwassenen een dreumes en peuter. Moet wel bekennen dat ik een "wastik" heb, vind het ook helemaal niet erg om te doen. Zolang ik het maar niet hoef te strijken vind ik het prima!
ik draai per dag zeker 2 wasjes! 2 x 7 dagen = 14 wasjes per week... en soms was ik wel 3x op een dag. en ik heb geen mini wasmachine en nee we zweten niet als otters , maar ik heb een baby van bijna 10 maanden die er graag een kliederboel van maakt..dus ik moet bijv. ook vaak de bankhoezen (wit) eraf halen en opnieuw wassen. Ze zitten nu weer in de was. vind ik niet erg want ik hou ervan dat alles schoon en fris is. Daarnaast laat ik mijn kind niet in vieze kleren zitten dus ze heeft per dag soms wel 3x een nieuw setje aan. Mijn vriend en ik dragen onze kleren 1x en dan gaat het de was in. Theedoeken en vaatdoeken ook elke dag nieuwe. Handdoeken ook 1x gebruiken en dan de was in. En ik vind het niet netjes staan om alles maar op te sparen dus daarom hou ik het elke dag bij. Vraag me alleen af hoe lang mijn wasmachine mee gaat Ik verbaas me er juist over dat sommigen hier zo weinig wassen.....en dat met kind(eren)...... Dat geeft mij weer te denken..
Ik was elke dag minimaal 1 was, soms 2. Handdoeken doe ik na elke wasbeurt in de was. Theedoek, vaatsoekje en keukendoek, handoek op wc elke dag. Bedden verschoon ik wekelijks, al wordt deze van Tijs vaker verschoont ivm spugen. Mijn kinderen doen zelden 2x de zelfde kleding aan, zeker nu niet als ze buiten spelen. Zel kan ik wel eens een broek of trui 2x aandoen. Ik vind wassen helemaal niet erg hahha
Waterverspilling kun je tegengaan... Wij hebben een wasmachine met een sensor, als er minder was in zit verbruikt hij ook minder water. En veel wassen? Tja, naast kleding en handdoeken zijn er ook gordijnen, eventuelen bank of stoel hoezen, dekbedovertreken en hoeslakens. Wij zijn met 5 man, hebben 4 bedden die elke week verschoond worden. Dat zijn al 2 wassen per week. In totaal dik 7 wassen per week
mijn zoontje en wij hebben ook elke dag schonen kleding aan! We gebruiken ook maar 1x de handdoeken en mijn beddengoed gaat ook 1 keer per week in de was Toch hebben wij maar 4 wassen per week hoor...En ik doe alles op 1 dag (ik haat de was!) Daarom heb ik een rede om van alle kleding en handdoeken lekker veel te hebben als ik een keer geen zin heb, dan hebben we nog genoeg in de kast!
Ik doe elke dag 2 wassen.Wij hebben een grote wasmachine(8kilo inhoud) maar die heeft een sensor en is zuiniger met water en energie. We zijn met 3 volwassenen(45,43,20) en 3 tieners.(17,16,16). We hebben astma en ik was echt elke week het beddegoed en de hoezen van de bank die gelukkig afhaalbaar zijn. Volgende maand komt onze nieuwe leren hoekboek binnen dus dat zal ook 2 wassen per week schelen. Verder heeft mijn oudste zoon(20) een bestratingsbedrijf en als het regent wil je niet weten hoe smerig zijn kleren zijn als hij thuis komt. Zo kom ik dus wel makkelijk aan de 2 wassen per dag.
Oh, een stuk of 7 denk ik. 2x spuugdoekjes, hydrofiele luiers, etc in de kookwas (da's bij mij 60 graden) 1x babykleertjes 1x een donkere was 1x een gekleurde was Dat in ieder geval sowieso. En de 6e en 7e was is afwisselend beddengoed, hand- thee- en poetsdoeken, badhandoeken (allemaal op 60 graden) en soms een extra donkere of extra gekleurde was. We wassen meestal 2x op een mamadag, 2x op een papadag en de rest in het weekend. Wij zijn met z'n drietjes. Ilias is 6 maanden. Wij doen geen van drie iedere dag schone kleren aan. Ik draag zelf mijn kleren hoogstens 2 dagen. Als iets vies of ondergespuugd is, gaat het natuurlijk wel in de was. Hetzelfde geldt voor Ilias, hoewel het regelmatig voorkomt met spugen en spuitluiers dat ie op één dag wel drie setjes aanheeft.
6 tot 8 wassen per week en wij zijn met zijn 3e Ja maar je droogt toch je voeten af, je billen en elk randje en gaatje en dan sta je de dag erna lekker met die handdoek in je gezicht. Vind het maar vies! Wij gebruiken altijd schone handdoeken moet er niet aan denken om mijn handdoeken een paar x te gebruiken.
ik leg mijn handdoek altijd op de grond anders ben ik bang te vallen... En daarbij wij hebben zwarte handdoeken dus zie niet of ze vies zijn dus neem geen risco!
Als ik mijn handdoek op de grond heb gelegd, gebruik ik hem ook niet meer. Maar wij hebben verder ook een badmat, dat scheelt ook weer.
wij gebruiken iedere dag 6 handoeken per dag. Iedere dag een schone vind het gewoon wat frisser wel als bijv. de wasmaschine kapot is dan doen we helaas wel vaker met een handoek
wij wassen elke dag... en ook wel meerdere keren per dag baby, peuter 2 volwassenen beddengoed van ons en peuter 1x per week. baby 2 x per week hydrofielluiers op aankleedkussen en in bedje elke dag, spuugdoekjes bij elke voeding, slabbers ook. dit ivm spruw die niet over wil gaan
Geen idee want ik doe de was niet hahahah .. Min ventje doet dat hahahah ... Waarom ? Omdat hij toen we net samen gingen wonen en hij dus al een tijdje daarvoor alleen woonde het altijd zelf deed en dus aangaf dat hij dat wel gewoon wilde blijven doen, dus daar zeg ik geen nee tegen Maar alle gekheid op een stokkie hij doet iedere dag wel een wasje en als er veel ligt soms wel eens twee ..