Veeeeeeeeeeeeeeeels te veel :x Ik kom op ongeveer 12-14 wassen per week (7 kg machine). Maar wij zijn dan ook met vijf. 3 volwassenen (man, ik en oudste zoon) die 3x pw voetbalt, 2x pw gym heeft en bij 2 bedrijven stage loopt en bij 1 werkt, dus verschillende soorten bedrijfs kleding die gewassen moet worden. En een peuter en een kleuter die uiteraard de nodige vlekken maken en dus ook alle dagen schone kleren nodig hebben.
Met zijn drietjes: ongeveer 7 wassen per week. Ik heb maar een 5 kg trommel. Ik verschoon de bedden wekelijks en we douchen allemaal iedere dag (afdrogen met een badlaken). Er zitten 2 à 3 halve wassen bij.
2 per dag alles word gesorteerd. Wit bij wit enz. Met 6 personen. 4 kids onder de 8 en 2 volwassenen. 1 keer per week bedden goed en emet dit weer wel 2 keer per week met die zweters hier
Ik denk zo ongeveer 6/7 keer 1á2 kledingwas, 2 handdoeken, 1 beddengoed, 2 60gr. was. combi beddengoed. 2 volwassen en 2 kinderen.
Ik denk dat wij gewoon heel vies zijn! Met zijn vijven (2 volwassen en 3 kinderen van 2, 4 en 5) - 1x witte was - 1x roze/rode/paarse was - 1x gekleurde was - 1x donkere was - soms een aparte jeans-was - 1x per 1,5-2 weken sportkleding Ik denk gemiddeld zo'n 5 ladingen in de week, wat gezien alle voorgaande berichten voor een gezin van 5 nogal weinig is! Moet wel zeggen dat ik pas was als de machine vol kan draaien, ik doe zelden halve wasjes.
2x handdoeken 2x beddengoed 2x gekleurde was 2x donkere was 1x witte was dus 9 per week. 2 volwassenen en 2 kids
Maar Lovepeet: heb je dan dagelijks nog werkkleding of zo die je mee moet wassen? Ik zie echt niet hoe je met zijn 4-en voldoende was kan verzamelen om dagelijks 2 wasmachines te vullen?
Denk zo'n 6/7 wassen. Soms 2 keer per dag, soms een dag niet. Soms heb ik meer wassen door beddengoed,bankbekleding,gordijnen,plaids,boxkleden etc.