Vier tot vijf, denk ik. Twee volwassenen twee kleintjes. Ik heb een grote wasmachine met acht kilo laadvermogen dus dat.scheelt nogal en hij draait bij mij in principe ook nooit leeg.
Hm even zien hoor.. Wit Kleur Donker Spijkerbroeken Ondergoed, handdoeken etc. Beddengoed En een enkele keer de boxkleden, draagdoeken etc. Zo een 6 a 7 wassen per week dus.
Ong. 10 wassen per week. 1 volwassen, 2 kindjes. Maar verdeel onder in wit, beddengoed , roze, blauw, zwart voor de handdoeken en sokken. En daarnaast de fijne was roze/rood, licht bont en donker bont en spijkerbroeken.
Ik ben vast een van de weinige die het leuk vind om de was te doen. Heerlijk, het is echt therapie voor mij, was ophangen, strijken en vouwen. Ik kom dan helemaal tot rust Ik draai er ongeveer 7 per week.
Als je nou de roze was samen doet met de fijne was roze/rood, blauw doe je samen met donker bond en de spijkerbroeken. Dan heb je nog maar 6 wassen in de week
5 per week, we zijn met z'n drietjes en er kan 7 kilo in de wasmachine. Mijn man heeft ook altijd veel vuile werkkleding naast zijn gewone kleding. Ik verschoon een keer per week de bedden.
Nu nog met 2 personen en, volgens mij worden et 3-4 wasjes per week gedaan..... Ben benieuwd hoeveel dat er straks zijn met zo'n kleine erbij
Poe! Drie wassen op een dag? Laat ik dan even het gemiddelde omlaag halen, wie biedt lager dan 2x per week (2 personen) (edit: oo, ik zie bovenstaande forummer!) ik heb 2 wasmanden: - lichte was - donkere was Ik was op dinsdag en op zaterdag Dan pak ik de wasmand die het meest vol zit. Soms zijn de manden nog zo leeg (trommel 7 kg) dat ik dan m'n beddengoed was!
Ik was alleen op zondag. 2 wit (1 beddengoed en 1 'normaal') 1 licht gekleurd, 1 bonte en 1 zwart/donker. 5 wassen in totaal dus met 4 personen.
elke dag 1, en als man na 14 dagen thuiskomt was ik 2 dagen 2 wassen, omdat ik dan veel werkkleding thuiskrijg