3 wassen per dag?? Dan was je vast alle kledingstukken apart? En misschien ligt het eraan hoe vol de kasten zijn Ik ken iemand die voor haar zoontjes maar 3 korte broeken heeft, o een tijd terug hier iemand op het forum in de winter voor haar dochter: 1 broek, 2 rokjes, 3 truitjes en 2 maillots...in totaal Kan mij voorstellen dat je dan vaker moet wassen. Ik denk dat il die van mij 3 weken elke dag kan omkleden zonder te hoeven wassen
Ja, maar wil de ene was toch op 60 graden en de andere op 40. Mijn zoontje heeft nog regelmatig een druppeltje in de onderbroek, of z'n billen niet goed afgeveegd, dat wil ik toch graag op 60 graden wassen. En mijn dochter wordt in de Fam. 'Floddertje' genoemd, met reden. Maar je hebt gelijk hoor, ik kan minder wassen hebben, maar vind het zo prettig en ook helemaal niet erg om te wassen. Sterker nog, het is het enige van het huishouden waar ik nog een soort van plezier in heb.
Hier toch ook drie keer per dag wassen en de droger bijna even vaak. Meestal 1x per dag witte was, 1x per dag gekleurd en dan nog beddengoed of hoezen o.i.d En dat om en om voor de kinderen en wijzelf.
Oh en het scheelt natuurlijk of je veel kleding hebt of niet. Ik moet wel elke week wassen, 2 weken red ik niet met schone kleding...
En uitpuilende kleidingkasten hier, dat ook nog eens! Maar we wassen gewoon alles na één keer dragen en beddegoed twee keer per week.
Poeh nou veel.. 4 personen en een wasje of 10? Komt op de normale gezinswasjes nog voor 2 man uniform bij, voor beide gemiddeld 2 tot 3x in de week sportkleding en dan nog mijn paardrijkleding.. Met wassen ben ik redelijk bij maar met het strijk- en vouwwerk loop ik aardig achter
Of je wast alles na 1x gedragen te hebben terwijl het nog gewoon schoon is. Dat soort dingen doe ik dus niet, slecht voor het milieu en je kleren gaan er sneller door kapot.
wij zijn met 5 en gemiddeld denk ik zon 7 per week. maar dan was ik 2 dagen niet en dan 2 per dag...ga geen halve trommels draaien. ongeveer: 2x handdoeken 60 graden 1x licht bont 1x donker bond ( in de winter 2x vaak, meer spijkerbroeken enzo dan) 1x werkgoed van mn man 1x dweilen en poetsdoekjes enzo 1 of 2x beddengoed. zo om de week dat van ons en andere week de kinderen
Nee ik ook niet. kindjes moeten hier als het kan wel 2 dagen iets aan. mits geen vlekken enzo uiteraard. zelf doe ik 2 dagen met een broek, shirt meestal wel elke dag schoon, vestjes enzo doe ik gerust een paar keer aan voor het in de was verdwijnt. stinkt het niet en zitten er geen vlekken op is het bij mij schoon