Gemiddeld 2 per week, ene week 1, andere week 3. 2 volwassenen en 1 baby. Scheelt wel dat we beide werkkleding hebben, die ze op het werk uitwassen.
Maat dan heb ik nog steeds minde wassen dan jij..jij hebt 1 kind meer maar 3 wassen per week meer. Terwijl hier wel elke dag een setje kleding van de kids in de was gaat en soms 2 sets per dag
Het ligt er ook aan wat voor trommel je hebt hè, wij hebben een grote trommel, kan met gemak 15 handdoeken wassen en dan nog de theedoeken en vaatdoeken enzo van die week erbij. Dus dat is 1 was per week. Al het beddengoed van ons vieren past ook makkelijk de machine.
Op het moment heb ik belachelijk veel was, wel 10 per week met 4 personen en een hond. Komt nu vooral door veel zwemmen, veeeeel handdoeken. Ijs en zand op kleren, en de hond zijn spul wordt ook 2 keer per week gewassen.
Ja dus? het is toch geen wedstrijd ik zeg alleen dat mijn kinderen 2 dagen met iets "moeten"doen. en misschien is mijn machine kleiner dan die van jou?
Ik zou het echt niet weten hoeveel wassen ik draai, houd dat totaal niet bij hoevaak ik dat ding aanslinger, de ene week kan dat maar 3x zijn en de andere week 10x. Hij gaat gewoon aan als ik zin heb en zie dat er een volle wasmachine ligt, maar soms ook een half volle omdat ik dan bepaalde dingen toch gewassen wil bijvoorbeeld omdat het mn lievelingsshirt is haha.
Het is geen wedstrijd maar jij reageerde op iemand die het onzin vind voor het milieu om alles na 1 keer in de machine te doen. En zeg je daarbij dat jouw kinderen in principe 2 keer met iets moetem doen. Maar dat je alles na 1 keer wast wil dus niet zeggen dat je vaak wast...dat bedoelde ik ermee te zeggen. Hier doet bijna niemand 2 keer met iets en heb nog steeds maar 4 machines per week.
Met z'n tweetjes zo'n 3/4 per week. Man heeft vies (technisch) werk en ik zweet veel nu ik zwanger ben
Maar wat ik dus al zei....Ik heb maar een 5 of 6 kilo trommel, jij misschien wel groter. en mijn beddengoed is misschien wel groter dan dat van jou. wij hebben bv een bed van 2.00 bij 2.10 dus dat is al een trommel vol. En nogmaals mijn man heeft heel vies werkgoed waar niks anders bij gaat. dus dat is dan ook een was extra.
Wij zijn met 2 volwassenen en 1 baby. Ik probeer het op 2/3 keer per week te houden. Daar moet bij vermeld worden dat mijn man elke dag zwarte werkkleding draagt (1 x pw wassen) en ik niet werk, en shirtjes niet na 1 keer dragen in de was doe.
Ik denk wel minimaal 7 wassen per week. Ik verschoon ons bed 2x per week, dat was ik ook apart dus zijn al 2 wassen. Dan nog lichte was en donkere was. Wij zijn met 2 volwassenen en 1 kleine.