Hier met zn tweeën, standaard in het weekend 1 handdoekenwas en 1 gekleurde/donkere was. Verder tussendoor wat kleinere wasjes, bijvoorbeeld wit, kussenhoezen of het beddengoed.
Hier tussen 3-5 per week (3p) Beddengoed doe ik om de 1,5 week tenzij het vies is, tussendoor lucht ik het buiten gewoon een paar uur. ik en dochter dragen kleding 2x (hoeft trouwens niet 2 dagen achter elkaar te zijn) ml wel iedere dag schoon t shirt en hemd (zweet snel)
4 personen, waarvan 1 in grotendeels wasbare luiers. Minimaal 2 luierwassen per week, soms 3. Verder 2 (soms 3) donker, 1 wit en meestal 1 rood/roze/geel. Mijn beddengoed is voornamelijk rood, dus kan met het rood mee. Handdoeken gaan ook gewoon mee in de kleur die ze hebben. De jongste wordt vaak 2 keer per dag verschoond, zeker in de zomer, zandbak en water enz. De oudste bijna elke dag schoon. Soms (heel soms) kan iets 2 keer aan. Ik draag bijna elke dag iets anders, maar leg rokken vaak ongewassen terug in de kast. Die worden op mijn werk niet vies, zonde om te wassen, beschadigd alleen maar. Man doet elke dag schoon t-shirt en onderbroek aan, maar broek en overhemd probeert hij wel 2/3 dagen te dragen. Maar hij zit aan tafel naast de jongste, dus lukt regelmatig niet Ik dacht dat ik veel waste. Ik ben op donderdag en het weekend bijna altijd aan het wassen, maar valt blijkbaar nogal mee.
Toch wel zo een 10 wasjes denk ik :s Ons beddengoed past niet in 1 keer, dus dat zijn 2 wasjes + beddengoed van de kinderen, maakt 4 beddengoed wasjes p.w. Handdoeken, poetsdoeken etc was 2 x p.w. Man draagt elke dag een shirt en overhemd naar z'n werk... pakken gaan naar de stomerij. kinderen elke dag schone kleren aan, soms wel 2 x per dag met plas en spuug kleertjes Ik draag m'n broeken 2 x als dat lukt. Kleur, zwart en witte was variëren dus nog al... Oefffff... ik denk dus nog wel meer dan 10
Wij zijn met 2 personen: -1x beddengoed -1x wit (meestal heb ik geen trommel vol) -2-3x een bonte was, inclusief handdoeken
4 personen en elke dag 1-2 wassen. We scheiden wit van kleur. En dan eens per week al het beddengoed en de badmatten op de kookwas. Handdoeken van het douchen en de keukenhanddoek gaan elke dag in de was, die van de keuken trouwens vaak 2 of soms 3x per dag, ligt eraan of we thuis zijn en er vriendjes over de vloer zijn en dus hoeveel die gebruikt wordt. Ik snap niet hoe mensen met een gezin maar 1x per week kunnen wassen! Of ze hebben een heel grote wasmachine.... In onze wasmachine en droger gaat elk 7 kilo wasgoed en dat draait toch echt elke dag minimaal een keer hoor
Wij zijn maar met 2e. Was maar 1 keer in de week. Soms met warme weer 2 keer, omdat er dan meer in de was word gegooid vanwege zweten en stinken
2 volwassenen, 1 dreumes, zowieso 1 was voor de bedden, 2 witte wassen en 2 bonte. Met de zomer (nu dus..) meer ivm transpireren. Dan verschoon ik vaak het bed 2x per week.
2 volwassenen 3 kinderen en 2/3 wassen per dag doordeweeks in het weekend weg ik alleen als het echt nodig is
Ik denk rond de 8, met (nu) 2 volwassenen en 2 kinderen. Op onze thuisdagen doen we allebei de was die er ligt, tenzij de 'kleur' niet genoeg was heeft (vaak weinig wit). Dat zijn er 2 per die dag. In het weekend is het meer, dan gaan de lakens en handdoeken van die week mee. Ik denk over 2 dagen. In de winter komt daar nog wekelijks 1 wolwas bij van mij.
Wij zijn met zijn drieën en ik was iedere avond een witte was (dus 7x) en twee a drie keer in de week een zwarte en/of gekleurde was. Dit komt dus uit op ongeveer 10 wasjes in de week. (zitten soms ook kleinere wasjes op het korte programma bij).
Ik voel me heel vreemd/vies nu, maar twee per week (twee volwassenen). Eentje voor kleding, hand- en theedoeken, enz. en de andere voor het beddengoed. Het is wel een redelijk grote machine (in de kelder, we hebben geen eigen), misschien scheelt dat?
4 personen, 3 normale wassen en 2 luierwassen dus totaal 5 Die normale wassen scheiden we trouwens niet dus wit zwart kleur alles door elkaar..
We zijn met 3-en en ik was 1x handdoeken, 1x witte was, 1x beddengoed en theedoeken, 2 of 3x kleding.
Maar doe je je kleding bij de doeken dan? In kleding zit zoveel verschil, witte shirtjes, felgekleurde, jeans, wollige bolerootjes, ik noem maar wat. Als ik dat bij de doeken doe heb ik volgens mij 1 vormeloze, verkleurde hoop