Hoeveel wasmanden hebben jullie?

Discussie in 'De lounge' gestart door nathalie2012, 2 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manoya

Manoya Niet meer actief

Ik heb er 3.
    2 in de badkamer (bonte en witte was) en 1 op zolder voor beddengoed, keuken textiel e.d.

2. nathalie2012

nathalie2012 Fanatiek lid

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    Dat klopt, maar de ergernis met uitzoeken en dingen vergeten te wassen gaat me opbreken :(

3. Manoya

Manoya Niet meer actief

;)Dan zijn 7 van de 10 topic's hier een luxe.

4. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Maar ook zonder over te stappen naar meer dezelfde kleuren kun je minder wasjes gaan doen. Gekleurd beddengoed kan prima met lichter beddengoed, indien het al een aantal maken gewassen is. Ik heb een vuurrood dekbedovertrek, witte dekbedovertrekken, witte onderlakens, fuchsia roze dekens van dochterlief en ik gooi dit allemaal bij elkaar in de was en m'n witte onderlakens en dekbedden zijn nog hagelwit.

5. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    En wat betreft het scheiden van vaatdoekjes, hydrofielen en andere doekjes... Ehhhhmmm ik vind het ranziger te horen dat iemand drie vier weken dat spul op zolder heeft liggen dan het gewoon ff bijenkast te gooien op 60 graden.

6. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Hier in de badkamer 1 waar alles in gegooid wordt en in mn washok nog 1. Voordat ik ga wassen trek ik ze leeg en maak ik hoopjes en waar ik het meeste van heb of wat het langste duurt om te drogen gaat eerst. De rest per hoopje weer de wasmand in. Als ik voor iedere soort een wasmand zou willen hebben heb ik er 6nodig. Licht 60, gekleurd 60, donker, wit/licht, gekleurd roze/rood ed en gekleurd blauw/groen ed. Beddengoed gaat vanaf het bed direct de wasmachine in.

7. Centurychild6F3

Centurychild6F3 Bekend lid

23 aug 2014
    864
    3
    18
    Haarlem
    Hier twee wasmanden, een kleinere in de badkamer, past net een broek en wat sokken in, en 1 grote in de waskamer.
    Die in de badkamer is bewust klein zodat deze frequent geleegd moet worden.
    Nat goed (washanden,handdoeken die vies/nat zijn) gaan direct de wasmachine in, zet hem niet direct aan, beide wasmanden zijn namelijk niet van plastic.
    Beddengoed, handdoeken en keukendoeken was ik elke week daar ik zelf een huisstofmijtallergie heb.
    Voor de rest gaat alles bij elkaar in de was qua kleuren (mits het meerdere malen gewassen is). Ik maak slechts onderscheid tussen 30/40 en 60 graden was (overhemden/overige kleding/ondergoed+beddengoed etc).
    Prima dat al die fabrikanten er mee stunten dat "normale 60 graden was" prima op de koud was kan maar maak dat die mijten maar eens wijs ;)

8. Mamaatje81

Mamaatje81 Fanatiek lid

29 okt 2013
    1.046
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben geloof ik weer heel erg simpel met slechts 1 wasmand :)

9. Catheny

Catheny Actief lid

1 jul 2014
    320
    34
    28
    ....
    ...
    Ik heb er 2, een voor ml en mij en een van onze dochter.

10. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Haha ik ook!

11. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Wij hebben er twee, 1 op de douche, 1 op de slaapkamer. En binnenkort hebben we er drie, op de babykamer....

Sorteren doen we bij de wasmachine

12. Floddertje123

Floddertje123 Bekend lid

12 jun 2014
    915
    0
    16
    Overijssel
    Ik heb er twee, eentje voor de handdoeken en dergelijke en eentje voor kleding. En nog eentje die je mee kan nemen voor de schone was.

13. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    1 mand met deksel voor de vieze was, en 2 draagmanden voor de schone was.

Uitzoeken doe ik op de grond voor de wasmachine.

Maar ik heb niet zoveel soorten wasjes. Normaal 3 soorten, max 4.

14. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

3 wasmanden
    Boven hebben we er 2,
    1 voor droge en een voor natte was
    Beneden hebben 1, wat nat is leg ik direct in de wasmachine.
    Ik was wit en gekleurd apart van elkaar.

Deel Deze Pagina