Denk zo'n 4 wasmachines vol.. Donker en spijkergoed Witte was Handdoeken Beddengoed Soms een vijfde, dan split ik donker en spijker als dat samen teveel is.
Hebben jullie de wasmachines dan ook écht vol, of halve trommels? Hier gaat ie aan als de wasmachine echt vol is..
Ik denk tussen de 6 en 8 wasjes per week. Soms was ik een dag niets, maar soms op 1 dag ook weleens drie wassen.
Hier 5 of 6 per week. 1x beddengoed 2x witte was 1x was van de kinderen 1x licht bonte was 1x donker Zet de wasmachine alleen aan als ie vol zit, anders vind ik het zonde. Heb er helaas geen knop op zitten voor een halve was.
-1 witte was -1 donkere was -1 60 graden was met werkkleding man en vaatdoeken en af en toe het kattenkussen Om de week het beddengoed En om de week fleecedekentje en moet kussens van de bank. We zijn hier mee twee volwassenen en een dreumes.
Sja, het gebeurt weleens dat de wasmand vol zit met een half wasje donker, half wasje wit, half wasje lichtgekleurd. En dan draai ik wel halve wasjes. Dan zet ik het op een kort of extra kort programma.
Zo'n 5 per week, als ie niet helemaal vol zit doe ik meestal het verkorte programma. We zijn met z'n 3-en!
Ong 7 per week, maar ik heb dan wel zo'n grote amerikaanse trommel. Dat is denk ik 10 nederlandse wassen. We zijn met z'n zessen.
14..... En dan zo vol mogelijk ik zpu n moord doen voor nog 3 wassen per week! Mensen met veel was... Hoe zijn jullie met strijken? Ik merk dat ik veeeel meer vouw nu en alleen t hoognodige strijk
Ik heb een strijkvrouw. Wil graag alles gestreken hebben maar haat het om zelf te doen. Hier met 2 volw, 2 kids -2 a 3 handdoekwassen -1beddengoed was -1 fijne was -1 spijkerbroeken/hele donkere was - 2 bonte -1 witte In de zomer is het meestal minder bonte was en meer witte
ik was ook ongeveer 10 keer per week Ik strijk alleen de bovenkleding van mn man, dochters en mezelf. En ja, dat zijn dus wel aardig wat shirtjes......dochters elke dag schoon shirt, manlief elke dag of elke 2 dgn. en mijnes meestal ook elke dag!
jeetje wat hebben sommige weinig was hier. poe 3 wasjes wat zou ik daar blij mee zijn. nee ik zit echt tussen de 7 en 10 minimaal. heb al 1 was alleen werkkleding van mijn man 2 wassen kleding kids (soms 3 als kleine veel in zijn broek plast) 2 wassen handdoeken 1 was kleding van mij 1 was kookwas dus ondergoed vaatdoekjes ed. ik doe trouwens niet aan kleuren splitsing want dan ben ik nog langer bezig ;-p
en ik strijk alleen maar overhemden. mijn man strijkt wel de kinderkleding. maar die is zo laks dat ik de broeken vaak gewoon opvouw
Hier geen werkkleding ( dat wassen ze voor hem op de boot...) 2 witte was 2 gekleurde was 1 kookwas ( of hete was met alles wat extra schoon moet, ondergoed, vaatdoeken, handdoeken)
Ik strijk 1x in de week alles weg, maar dan ook alleen de dingen die écht gestreken moeten worden, maar dan heb ik evengoed 4 wasmanden aan strijk staan En soms.. heeel soms... Als ik écht geen zin heb, strijkt mijn moeder het voor me