Min. toch wel 6. Beddengoed elke week. Best veel voor 2 personen denk (en hond) als ik de overige reacties zo eens zie..
Manlief heeft een huisstofmijt allergie en is een fris bed echt noodzakelijk. Ook vind ik een schoon en fris bed erg lekker slapen, daarom dus echt iedere week 1 keer. Dan ook maar gelijk de kinderkamers, voor hun ook wel zo fris om in een schoon bedje te slapen (brengen er ook meer uur in door dan wij). In de hete zomer was ik ons bed trouwens nog vaker dan 1x per week!
Per week, zo tot zo, gok wel 10 wasjes.. Wij zijn met zn viertjes en de kids kunnen er wat van Kinderbedden verschoon ik 1 a 2 maal per week (snot, spugen, kwijl, doorlekken enz)
Elke dag 2/3 wassen. Alleen 's zondags niet. Er lijkt soms geen eind aan te komen.. Maar dat heb je nou eenmaal met 5 kids.
4 kleding handdoekwassen en 1 keer in de 1 was met beddengoed. was 2 keer in de week dus 1 dag 2 wassen en 1 3 wassen. heel soms als ik slechte heb dat ik maar 3/4 wassen omdat ik dan toch heel de week in mijn ochtendjas voor tv hang.
Eens even kijken: 2 witte wassen, een blauwe was, een roze was, een zwarte was, een donkerbonte (overige kleuren) was, een spijkerbroekenwas, en om de week beddengoed (2 wassen) en een lichtbonte was. Gemiddeld dus zo'n 8-9 wassen per week. 2 volw 2 kids.
Ik draai er zeker 1 per dag, we hebben een baby en een kleuter en die maken veel vies. papa en mama douchen elke dag en ik gebruik ook vaak vaatdoeken droogdoeken andere doekjes enz enz. Soms was ik 2x per dag. dus ik zit zo op de 8 á 9 wassen per week