hoeveel wassen jullie per week?

Discussie in 'De lounge' gestart door aylins, 9 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    @ de mensen die geen droger hebben of hem niet gebruiken.....
    Is bij jullie de luchtvochtigheid binnen dan niet hoog?

2. Mamatrees

Mamatrees Bekend lid

30 nov 2010
    603
    0
    0

Bij ons droger in de schuur maar heb binnen nergens last van..
    Is hier een beetje droog zelfs...

3. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Ik was gemiddeld 4 keer in de week. Als ik de bedden verschoon was ik die dag vaak 3 wassen en meestal nog 1 volle trommel midden in de week. We hebben wel een droger, maar ik gebruik hem nooit. We hebben een grote open zolder en ik hang daar mijn was op. Kan er 3 wassen ophangen. Het is hier in huis vochtig.

4. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Moeilijke vraag hahaha,
    Ik was zeker niet dagelijks!
    Meestal op zondag 2 machines en op donderdag 2 machines, waarvan 1x op zondag en 1x op donderdag de droger, de rest gaat op het wasrek.
    En dan soms wel soms niet nog een extra was met kleding. En dan 1x per 2 weken beddengoed wassen en drogen (kan in 1 was en 1 droogbeurt)
    Mijn man en ik dragen kleding (uitgezonderd ondergoed, dat maar 1 dag) 2 dagen als het kan (dus vieze kleding en stinkkleding gaat direct de was in), de meiden alles 1 dag. En handdoeken gebruiken we 1x (deed dat vroeger niet, maar idd het besef dat je de ene dag je kont afveegt en de volgende keer je gezicht ermee droogt zonder dat je het in de gaten hebt..) maar wij douchen niet dagelijks (allen zeer droge huid, en eczeem gevoelig, man en ik om de dag, en meiden 1x per week zolang dit kan ze hoeven niet te stinken en smerig te zijn, maar dat is uitzondering en wordt beloond met eczeem want zo snel gaat dat bij hun helaas)

5. Skye

Skye Niet meer actief

Hier zo'n 2-3 wassen per week! Heb een redelijk grote wastrommel, dus kan veel in 1 keer wassen.

Heb trouwens geen droger. Hang in de lente/zomer alles buiten en dan is het binnen 2 uurtjes droog. In deze tijd van het jaar hangt het allemaal in de achterkamer en hang ik het meestal eind van de middag op en is het de volgende ochtend droog! Geen last van hoge luchtvochtigheid trouwens!!

6. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Heb sinds 2 maanden een droger en ben er echt zo zo zo blij mee!

Woon in een appartement en heb geen kamer over dus overal hing er was te drogen. Het was ontzettend rommelig, droogde voor geen meter, hele huis was beslagen (heb ook nog eens enkelglas), was ging stinken..

Echt het beste cadeau wat mijn man me gegeven heeft, een droger.

7. Angelina

Angelina Niet meer actief

7-10 keer per week.

Oh wij zijn met z'n 8ten.

8. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    @ Angelina: Als je met z'n achten bent snap ik dat heeel goed! :)

Ik heb hier 3 tot 5 wassen per week. De witte was met handdoeken en hydrofielluiers gaat daarna in de droger, en vaak stop ik de sokken en boxers van de donkere was daarbij. (als ie toch aanstaat..) De rest hang ik gewoon op.

9. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

hier ongeveer 7 per week denk ik. Heb eentje van 5 kilo dus niet heel groot.

Handdoeken en hydrofiel luiers worden hier maar 1 keer gebruikt en gaan dan in de was.

Liefs

10. made

made Bekend lid

5 jan 2010
    735
    0
    0
    verkoopster in een lederwaren winkel
    ergens in noord holland
    wij zijn met zn vieren en ik was ongveer 5x per week en ongeveer 3x per week de droger.

11. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

hier ongeveer 3 tot 5 wassen per week, zijn met zijn 3en thuis.
    Man en ik hebben bedrijfskleding dus scheeld een hoop wassen in de week, dochter krijgt iedere dag schone kleren aan, maar wat niet vies is ga ik nog niet wassen.

12. polkadot

polkadot Actief lid

2 mrt 2010
    476
    0
    0
    Engeland
    Volgens mij was ik het minste :):D

Ongeveer 3 a 4 wassen per twee weken!

Moet zeggen dat we een 9kg wasmachine hebben :D en zijn nu nog met zijn tweetjes. Gaat straks vast veranderen maar ik vertik het elke dag twee wassen te doen. Ik hoop nog niet eens elke dag 1. Wat zou de energie rekening hoog bij jullie zijn dan! Ik heb voor de 9kg gekozen want het gebruikte zelfde energie als de 7kg en gebruikt weinig water. Hoop dat we er veel profijt van zullen hebben wanneer de baby er is:)

Ik doe er letterlijk 2 king size dekbedhoezen in, 4 kussenslopen en 2 lakens :D. Dan ben ik meteen klaar voor de maand hihi.

13. Koffieleut

Koffieleut Niet meer actief

Ik heb ongeveer 6/7 wassen per week. We zijn met zn 4en!

14. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Ongeveer 4.

15. evamerel1

evamerel1 Bekend lid

4 aug 2009
    905
    0
    0
    zo'n 7 wassen pw. Wij zijn met zijn 5en waarvan 3 kleine kotertjes en die maken nog weleens het eea vies ;).

16. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik denk dat ik wel kom aan 5 a 6 wassen per week.

17. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    3-5 wassen per week.

18. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    4 per week gemiddeld en we zijn met zijn vieren

19. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    5 a 6 per week gok ik

20. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Wij zijn met zijn tweetjes en heb zo'n 4 wassen per week. Soms 5 ligt er maar net aan...

Deel Deze Pagina