@ de mensen die geen droger hebben of hem niet gebruiken..... Is bij jullie de luchtvochtigheid binnen dan niet hoog?
Ik was gemiddeld 4 keer in de week. Als ik de bedden verschoon was ik die dag vaak 3 wassen en meestal nog 1 volle trommel midden in de week. We hebben wel een droger, maar ik gebruik hem nooit. We hebben een grote open zolder en ik hang daar mijn was op. Kan er 3 wassen ophangen. Het is hier in huis vochtig.
Moeilijke vraag hahaha, Ik was zeker niet dagelijks! Meestal op zondag 2 machines en op donderdag 2 machines, waarvan 1x op zondag en 1x op donderdag de droger, de rest gaat op het wasrek. En dan soms wel soms niet nog een extra was met kleding. En dan 1x per 2 weken beddengoed wassen en drogen (kan in 1 was en 1 droogbeurt) Mijn man en ik dragen kleding (uitgezonderd ondergoed, dat maar 1 dag) 2 dagen als het kan (dus vieze kleding en stinkkleding gaat direct de was in), de meiden alles 1 dag. En handdoeken gebruiken we 1x (deed dat vroeger niet, maar idd het besef dat je de ene dag je kont afveegt en de volgende keer je gezicht ermee droogt zonder dat je het in de gaten hebt..) maar wij douchen niet dagelijks (allen zeer droge huid, en eczeem gevoelig, man en ik om de dag, en meiden 1x per week zolang dit kan ze hoeven niet te stinken en smerig te zijn, maar dat is uitzondering en wordt beloond met eczeem want zo snel gaat dat bij hun helaas)
Hier zo'n 2-3 wassen per week! Heb een redelijk grote wastrommel, dus kan veel in 1 keer wassen. Heb trouwens geen droger. Hang in de lente/zomer alles buiten en dan is het binnen 2 uurtjes droog. In deze tijd van het jaar hangt het allemaal in de achterkamer en hang ik het meestal eind van de middag op en is het de volgende ochtend droog! Geen last van hoge luchtvochtigheid trouwens!!
Heb sinds 2 maanden een droger en ben er echt zo zo zo blij mee! Woon in een appartement en heb geen kamer over dus overal hing er was te drogen. Het was ontzettend rommelig, droogde voor geen meter, hele huis was beslagen (heb ook nog eens enkelglas), was ging stinken.. Echt het beste cadeau wat mijn man me gegeven heeft, een droger.
@ Angelina: Als je met z'n achten bent snap ik dat heeel goed! Ik heb hier 3 tot 5 wassen per week. De witte was met handdoeken en hydrofielluiers gaat daarna in de droger, en vaak stop ik de sokken en boxers van de donkere was daarbij. (als ie toch aanstaat..) De rest hang ik gewoon op.
hier ongeveer 7 per week denk ik. Heb eentje van 5 kilo dus niet heel groot. Handdoeken en hydrofiel luiers worden hier maar 1 keer gebruikt en gaan dan in de was. Liefs
hier ongeveer 3 tot 5 wassen per week, zijn met zijn 3en thuis. Man en ik hebben bedrijfskleding dus scheeld een hoop wassen in de week, dochter krijgt iedere dag schone kleren aan, maar wat niet vies is ga ik nog niet wassen.
Volgens mij was ik het minste Ongeveer 3 a 4 wassen per twee weken! Moet zeggen dat we een 9kg wasmachine hebben en zijn nu nog met zijn tweetjes. Gaat straks vast veranderen maar ik vertik het elke dag twee wassen te doen. Ik hoop nog niet eens elke dag 1. Wat zou de energie rekening hoog bij jullie zijn dan! Ik heb voor de 9kg gekozen want het gebruikte zelfde energie als de 7kg en gebruikt weinig water. Hoop dat we er veel profijt van zullen hebben wanneer de baby er is Ik doe er letterlijk 2 king size dekbedhoezen in, 4 kussenslopen en 2 lakens . Dan ben ik meteen klaar voor de maand hihi.
zo'n 7 wassen pw. Wij zijn met zijn 5en waarvan 3 kleine kotertjes en die maken nog weleens het eea vies .