Dan heb jij echt geen grote machine. Of je hebt een gigantisch dekbedovertrek. In een 7kg machine passen met gemak: 1 dekbedovertrek 200x200, 2 overtrekken 140x200 en 4 kussenslopen. En alles wordt prima schoon, machine hoeft niet half leeg te zijn om schoon te wassen. Met voorwas en goede programma wast het apparaat prima een volle trommel.
Klopt, maar je hoeft de achterkant niet te kunnen zien bijv. Dus hand aan de bovenkant eroverheen kunnen zetten is voldoende (heb ik nagevraagd)
Het zal je verbazen hoe snel je aan 7 kg zit met paar ( natte)handdoeken en wat spijkerbroeken. Heb je echt ruimte zat over. Met gewone dagelijkse kleding zoals shirts, ondergoed etc zit de trommel bijna propvol. Zorg dat ik een flinke vuist er hij kan stoppen dan maar eventueel iets minder was. Te veel was is slecht voor de trommel. Vol of te leeg is niet zo van belang als gewicht maar ongeveer klopt
Ik zit rond de 10 wassen Het lijkt wel of het steeds gekker wordt. Kinderen spelen weer veel buiten en voor ik het weet zijn hun kleren weer vies en kunnen ze het geen twee dagen achter elkaar aan. We hebben ook honden waarvan ik de dekens ook 1 x per week was. Ik ben blij met mijn machientje, ik moet er niet aan denken dat ze vroeger alles met de hand deden.
Hier geen wasmachine, dus wij gaan 2 keer per week naar de laundromat, en daar draai ik dan 3 wassen per keer, maar dit zijn wel gigantische trommels.
Ik heb deze week echt extreem veel wassen gedraaid, moet nu nog een heleboel vouwen en strijken... Het is haast niet bij te benen. En waarom??? Geen idee, het bost zomaar weer aan en de trommel draait maar en draait maar...
2 volwassenen en 1 kind 2x handdoeken was handjes.... 1x donker onderbroeken, hemden, werktruien.... 1x beddengoed 1x nette donkere kleding 1x nette gekleurde kleding 1x witte goede kleding, dit is meestal n heel kleintje.. Dus zeker wel 6 per week.
ik draai in de week 3 wassen. Het beddengoed doe ik 1x in de 2 weken. En broeken draag ik soms meerdere dagen. En zoontje draagt soms ook twee dagen dezelfde broek. We hebben een trommel van 8 kilo dus daar kan ook een boel in. En ik was witte en gekleurde was. En de gekleurde was is eigenlijk alles wat geen handdoeken zijn.
dagelijks heb ik er 1 en dan nog een of twee per dag extra voor beddegoed wat ik 2 x per week ook helemaal af haal moet er wel bij zeggen dat wij wel allebei in uniform werken en dat gaat ook dagelijks de was dus in
Deze week en vorige week wat meer ivm uitwassen babyspul. Maar normaal 3/4 keer pw. We hebben een trommel van 8kg en daar gaat een volle wasmand per keer in (ons formaat wasmand )
WIj zijn met zn vieren en ik denk dat ik zo'n 7 a 8 wassen per week draai. Al zitten daar ook al drie wassen met beddengoed bij. Vandaag draai ik extra veel... onze jongste is bezig met zindelijk worden...maar ze heeft sinds vanochtend al zeven schone broeken aangekregen....
2 a 3 per week; - 1x 60 graden was (beddengoed, handdoeken, slabben) - 1x bontewas en om de week witte was. Scheelt dat we beide werkkleding van het bedrijf zelf moeten dragen (die daar vervolgens ook gewassen worden)
Hier staat elke dag wel een wasje aan. En soms ook 2... In het weekend was ik het meeste. Verbaas me soms echt over hoevaak de wasmanden hier vol liggen...
Ik denk een stuk of 5 tot 7.. Hangt er een beetje vanaf.. Maar gemiddeld wel een was per dag Maar ook meer omdat wij niks in de douche kwijt kunnen alles dus in de keuken hebben, waar ook visite langs moet (A) Wil het daar dus graag leeg hebben
Ik snap niet dat iedereen aan zoveel was komt? (Oke als je veel kids hebt snap ik het) ik was 1 dag per week alles weg, de dag erna alles gestreken en opgevouwen en mijn dochter heeft elke dag schone kleren aan en wij om de dag.. Hebben jullie dan de machine half vol? Hier 4/5 wasjes per week ongeveer.. (Wit-donker-bont-handdoeken e.d. En beddengoed)
1x handdoeken etc 60 graden 1x 40 graden bonte was En dan om de week al het beddengoed. Dus 2 a 3. En uiteraard incidenteel wel eens iets meer..heb niks echt wits trouwens Ik ben blij dat t niet vaker is haha, hebben 1 kind trouwens, geen werkkleding of sport.