hoeveel wassen jullie per week?

Discussie in 'De lounge' gestart door edelweiss, 18 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

hoeveel machines draaien jullie?

1. 1/2

2. 3/4

3. 5/6

4. 7/8

5. 9/10

6. 11/12

7. meer als 13

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. adi

adi Niet meer actief

Dan heb jij echt geen grote machine. Of je hebt een gigantisch dekbedovertrek.
    In een 7kg machine passen met gemak: 1 dekbedovertrek 200x200, 2 overtrekken 140x200 en 4 kussenslopen. En alles wordt prima schoon, machine hoeft niet half leeg te zijn om schoon te wassen. Met voorwas en goede programma wast het apparaat prima een volle trommel.

2. adi

adi Niet meer actief

Klopt, maar je hoeft de achterkant niet te kunnen zien bijv. Dus hand aan de bovenkant eroverheen kunnen zetten is voldoende (heb ik nagevraagd)

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Het zal je verbazen hoe snel je aan 7 kg zit met paar ( natte)handdoeken en wat spijkerbroeken. Heb je echt ruimte zat over. Met gewone dagelijkse kleding zoals shirts, ondergoed etc zit de trommel bijna propvol. Zorg dat ik een flinke vuist er hij kan stoppen dan maar eventueel iets minder was. Te veel was is slecht voor de trommel. Vol of te leeg is niet zo van belang als gewicht maar ongeveer klopt

4. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Ik zit rond de 10 wassen :(
    Het lijkt wel of het steeds gekker wordt. Kinderen spelen weer veel buiten en voor ik het weet zijn hun kleren weer vies en kunnen ze het geen twee dagen achter elkaar aan.
    We hebben ook honden waarvan ik de dekens ook 1 x per week was.
    Ik ben blij met mijn machientje, ik moet er niet aan denken dat ze vroeger alles met de hand deden.

5. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Hier geen wasmachine, dus wij gaan 2 keer per week naar de laundromat, en daar draai ik dan 3 wassen per keer, maar dit zijn wel gigantische trommels.

6. Huismuis

Huismuis Actief lid

3 feb 2014
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb 5/6 ingevuld.
    Gaat straks wel meer worden gok ik :).

7. Marihi

Marihi Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.268
    671
    113
    Ik heb deze week echt extreem veel wassen gedraaid, moet nu nog een heleboel vouwen en strijken... Het is haast niet bij te benen. En waarom??? Geen idee, het bost zomaar weer aan en de trommel draait maar en draait maar...

8. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    2 volwassenen en 1 kind

2x handdoeken was handjes....
    1x donker onderbroeken, hemden, werktruien....
    1x beddengoed
    1x nette donkere kleding
    1x nette gekleurde kleding
    1x witte goede kleding, dit is meestal n heel kleintje..

Dus zeker wel 6 per week.

9. rums

rums Niet meer actief

ik draai in de week 3 wassen. Het beddengoed doe ik 1x in de 2 weken. En broeken draag ik soms meerdere dagen. En zoontje draagt soms ook twee dagen dezelfde broek. We hebben een trommel van 8 kilo dus daar kan ook een boel in. En ik was witte en gekleurde was. En de gekleurde was is eigenlijk alles wat geen handdoeken zijn.

10. Ramona1982

Ramona1982 Bekend lid

26 dec 2013
    680
    0
    16
    nieuwegein
    dagelijks heb ik er 1 en dan nog een of twee per dag extra voor beddegoed wat ik 2 x per week ook helemaal af haal:D
    moet er wel bij zeggen dat wij wel allebei in uniform werken en dat gaat ook dagelijks de was dus in

11. Linana

Linana Niet meer actief

Deze week en vorige week wat meer ivm uitwassen babyspul. Maar normaal 3/4 keer pw.
    We hebben een trommel van 8kg en daar gaat een volle wasmand per keer in (ons formaat wasmand ;))

12. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik was bijna elke dag wel 2 wasjes weg met mooi weer nog meer want dan kan het buiten hangen haha

13. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    WIj zijn met zn vieren en ik denk dat ik zo'n 7 a 8 wassen per week draai. Al zitten daar ook al drie wassen met beddengoed bij. Vandaag draai ik extra veel... onze jongste is bezig met zindelijk worden...maar ze heeft sinds vanochtend al zeven schone broeken aangekregen....

14. Brightness2013

Brightness2013 Niet meer actief

2 a 3 per week;
    - 1x 60 graden was (beddengoed, handdoeken, slabben)
    - 1x bontewas en om de week witte was.

Scheelt dat we beide werkkleding van het bedrijf zelf moeten dragen (die daar vervolgens ook gewassen worden)

15. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Hier staat elke dag wel een wasje aan.
    En soms ook 2...
    In het weekend was ik het meeste.
    Verbaas me soms echt over hoevaak de wasmanden hier vol liggen...

16. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Ik denk een stuk of 5 tot 7..
    Hangt er een beetje vanaf.. Maar gemiddeld wel een was per dag ;) Maar ook meer omdat wij niks in de douche kwijt kunnen alles dus in de keuken hebben, waar ook visite langs moet (A) Wil het daar dus graag leeg hebben :p

17. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Ik snap niet dat iedereen aan zoveel was komt? (Oke als je veel kids hebt snap ik het) ik was 1 dag per week alles weg, de dag erna alles gestreken en opgevouwen en mijn dochter heeft elke dag schone kleren aan en wij om de dag.. Hebben jullie dan de machine half vol? Hier 4/5 wasjes per week ongeveer.. (Wit-donker-bont-handdoeken e.d. En beddengoed)

18. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Inmiddels een derde kind erbij...

3-4 x donkere was
    1-2 handdoeken
    1-2 x wit

19. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.039
    2.845
    113
    1x handdoeken etc 60 graden
    1x 40 graden bonte was
    En dan om de week al het beddengoed. Dus 2 a 3. En uiteraard incidenteel wel eens iets meer..heb niks echt wits trouwens ;)

Ik ben blij dat t niet vaker is haha, hebben 1 kind trouwens, geen werkkleding of sport.

20. Slagroomsoesje

Slagroomsoesje Niet meer actief

Ik heb sowieso elke dag 1 was.. vandaag 2 toevallig.

Deel Deze Pagina