schoonmoeders: even ludiek doen

Discussie in 'De lounge' gestart door lenka, 16 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lenka

lenka Bekend lid

13 aug 2009
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, ik vind het soms zo grappig als ik die opmerkingen lees over die schoonmoeders.
    Ik zeg nu al tegen mijn zoontje van zou jij niet beter een homo'ke worden dan krijg ik tenminste geen tang van een schoondochter :D

2. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    LOL ja dan moet jij gewoon geen tang van schoonmoeder worden :p

3. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Trek je hem al roze shirt en broekjes aan, en laat je hem wel met barbies spelen.
    Misschien gaat je wens dan wel in vervulling.:D

4. fiona1987

fiona1987 Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.074
    0
    0
    renkum
    ik ben blij dat ik zowiezo een hele lieve schoonmoeder heb (als een vd weinige lijkt wel :D) :D::D:D:D:D:D:D:D:D:D

5. Only me

Only me Niet meer actief

Ghehe, hij uiteindelijk een homo, en jij wordt de boze schoonmoeder :p

6. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

die van mij is ook lief maar dan op haar manier... ik heb in ieder geval een goed voorbeeld van hoe het niet moet :D

7. Locusta

Locusta Niet meer actief

Hier nog één met een schat van een schoonmoeder! :D We vallen erg goed bij elkaar in de smaak :p

8. hardloper

hardloper Niet meer actief

ik word sowieso een rot schoonmoeder:D geen enkel iemand is goed genoeg voor mijn kinderen, en ik kom elke week langs en ik bel elke dag en als ik kleinkinderen heb sta ik elke dag op de stoep om het voor ze te fiksen:D
    En ik denk dat ik ze nu vast een contractje moet laten tekenen, ze vinden het nu ook nog goed dat ik bij ze in kom wonen namelijk:cool:

9. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    :D ja zou ik zeker doen!!

10. Jel

Jel Niet meer actief

Tja, of je krijgt dan een tang van een schoonzoon. ;)

11. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Hahaha, ik zeg ook altijd dat ik blij ben dat ik alleen dochters heb, mits er geen potje bij zit :D.
    Mijn schoonmoeder heeft ook haar nukken maar doet ontzettend haar best (meestal dan). Maar ik heb een schoonzus :x brrrrr daar heb ik een hekel aan. Daar zou ik een topic over kunnen openen.

12. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik denk dat problemen met schoonmoeders ook vaak aan de schoondochters zelf liggen ;). Of aan beiden ;).

Ik ben blij met een hele lieve schoonmoeder die helaas te ver weg woont!

13. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    Hmm, maar dan heb je kans op een tang van een schoonzoon? Is dat veel beter? :D

trouwens, ik heb ook een hele lieve schoonmoeder! Ze behandeld me als haar eigen dochter. Ze is een schat! :)

14. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant

haha ik had mijn schoonmoeder nog geeneens ontmoet en ze mocht me al niet dus toch knap :p ik mocht geeneens langskomen toen ik zwanger was terwijl ik met haar dat wilde delen wilde zij dat niet.

Er zijn een paar aardige serieuze gekk schoonmama's hoor (maar goed die v an mij was lang samen met haar zoon geweest (32 jaar) en ook nog enigst kind waarbij de vader niet in beeld was dus beetje kwestie van dat de navelstreng nog los moest komen ofzo haha (bij haar dan want mijn man had er geen moeite mee)

15. Soekie

Soekie Bekend lid

26 mrt 2010
    733
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Die van mij kan ik echt niet missen hoor, tis een schatje!!!!!!!!

16. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Ik heb de liefste schoonmoeder van de wereld:)!!

17. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Haha Tara dat is toevallig ik ook!

Helaas heb je dat soort niet niet voor het kiezen, wel ben ik blij dat ik een fijne schoon familie heb. En mijn vriend denkt er net zo over!

18. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Ik heb ook een lieve schoonmoeder en ze gaf me meteen het gevoel bij de familie te horen. Geweldig!

Maar no way dat ik zo lief ga doen tegen mijn (toekomstige) schoondochter. Niemand is goed genoeg voor mijn zoon.:p

19. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Ach, dan ben je dat in ieder geval niet alleen als schoonmoeder, maar ook gelijk als moeder. Want je maakt daar je eigen kind ook ongelukkig mee. Het is maar waar je zin in hebt he....

20. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Is ook zo, mes snijdt aan twee kanten. En het typische is, daar waar ik bv met mijn schoonmoeder in bots, is wel omdat we bijde datzelfde trekje hebben.

Deel Deze Pagina