Haha, ik vind het soms zo grappig als ik die opmerkingen lees over die schoonmoeders. Ik zeg nu al tegen mijn zoontje van zou jij niet beter een homo'ke worden dan krijg ik tenminste geen tang van een schoondochter
Trek je hem al roze shirt en broekjes aan, en laat je hem wel met barbies spelen. Misschien gaat je wens dan wel in vervulling.
die van mij is ook lief maar dan op haar manier... ik heb in ieder geval een goed voorbeeld van hoe het niet moet
ik word sowieso een rot schoonmoeder geen enkel iemand is goed genoeg voor mijn kinderen, en ik kom elke week langs en ik bel elke dag en als ik kleinkinderen heb sta ik elke dag op de stoep om het voor ze te fiksen En ik denk dat ik ze nu vast een contractje moet laten tekenen, ze vinden het nu ook nog goed dat ik bij ze in kom wonen namelijk
Hahaha, ik zeg ook altijd dat ik blij ben dat ik alleen dochters heb, mits er geen potje bij zit . Mijn schoonmoeder heeft ook haar nukken maar doet ontzettend haar best (meestal dan). Maar ik heb een schoonzus :x brrrrr daar heb ik een hekel aan. Daar zou ik een topic over kunnen openen.
Ik denk dat problemen met schoonmoeders ook vaak aan de schoondochters zelf liggen . Of aan beiden . Ik ben blij met een hele lieve schoonmoeder die helaas te ver weg woont!
Hmm, maar dan heb je kans op een tang van een schoonzoon? Is dat veel beter? trouwens, ik heb ook een hele lieve schoonmoeder! Ze behandeld me als haar eigen dochter. Ze is een schat!
haha ik had mijn schoonmoeder nog geeneens ontmoet en ze mocht me al niet dus toch knap ik mocht geeneens langskomen toen ik zwanger was terwijl ik met haar dat wilde delen wilde zij dat niet. Er zijn een paar aardige serieuze gekk schoonmama's hoor (maar goed die v an mij was lang samen met haar zoon geweest (32 jaar) en ook nog enigst kind waarbij de vader niet in beeld was dus beetje kwestie van dat de navelstreng nog los moest komen ofzo haha (bij haar dan want mijn man had er geen moeite mee)
Haha Tara dat is toevallig ik ook! Helaas heb je dat soort niet niet voor het kiezen, wel ben ik blij dat ik een fijne schoon familie heb. En mijn vriend denkt er net zo over!
Ik heb ook een lieve schoonmoeder en ze gaf me meteen het gevoel bij de familie te horen. Geweldig! Maar no way dat ik zo lief ga doen tegen mijn (toekomstige) schoondochter. Niemand is goed genoeg voor mijn zoon.
Ach, dan ben je dat in ieder geval niet alleen als schoonmoeder, maar ook gelijk als moeder. Want je maakt daar je eigen kind ook ongelukkig mee. Het is maar waar je zin in hebt he....
Is ook zo, mes snijdt aan twee kanten. En het typische is, daar waar ik bv met mijn schoonmoeder in bots, is wel omdat we bijde datzelfde trekje hebben.