Ja weer een lekker onderwerp maar wel gericht op besparing. Ik vind dat er belachelijk veel wc papier hier doorheen gaat. Zeker 8 rollen per week , niet van die extreem grote rollen maar gewoon een gemiddelde rol. Nu moet ik toegeven dat ik af en toe gebruik om neus te snuiten of neus van zoonlief af te vegen. En als ik dan zie bij de weekboodschappen dat er weer toiletpapier gehaald moet worden vindt ik het toch best een duur iets.. Dus hoeveel gemiddeld gebruiken jullie?
Hier gaat het ook hard met 2 kinderen. Denk wel 10 rollen per week.. Ik sla altijd superveel in als er een aanbieding is
Ik koop een pak van 16 rollen in dld voor 4 euro(3 laags zacht papier) en dan is het eigenlijk voor de hele maand genoeg
Hier door mijn lichte dwangneurose toch ook aardig veel (ondanks dat man heel veel weg is) Geen idee hoeveel precies maar ik koop wc papier altijd met een goede aanbieding en sla dan groot in. Zo scheelt het een hoop.
Uhm.. Mijn man (die meestal wc papier koopt haha) zegt zo'n 3 weken met een pak van 12 rollen. Dus zeg maximaal 4 per week. En er gaat hier nogal eens onnodig veel wc papier de wc in door de jongste die altijd een papiertje wil hebben om erin te gooien, de middelste die teveel papier pakt, snottebellen die in wc papier verdwijnen etc.
Let er niet echt op, haal altijd nieuwe als er nog 1 rol ligt. Denk zo'n 4 rollen, wel van die grote, per week.
Vind het best veel wat ik hier lees haha. Denk dat wij bijna wel een hele week doen met 1 rol scheelt misschien wel dat Ivan een luier om heeft en mijn man 8 uur per dag van huis is haha. Zijn de 3 laags rollen van de Aldi
Boven en beneden hebben we om de dag een nieuwe wcrol nodig, dus ook zo'n 8 per week? Maar dat is niet helemaal eerlijk omdat ik een darmziekte heb waarvan ik momenteel een flinke opvlamming heb. We gebruiken trouwens page toiletpapier.
ehh rol of 3 per week. Ik thuis, man 40 uur, een niet zindelijke peuter en1 naar de wc gaand basisschool kind.
Vergis je niet in de grootte van de rollen! De rollen van Page zijn superdun en zou ik ook elke dag een nieuwe moeten ophangen.. Gebruiken nu die blauwe van lidl, of 3 pakken v 5 euro van trekpleister en dan 1 rol in 2 a 3 dagen, mits vl geen last heeft van zn chronische voorhoofdholte ontsteking.. Dan gaat er zo een rol doorheen bij hem per dag..
1 rol per dag. Toevallig vandaag een hele goede aanbieding gevonden, 18 rollen voor 99pence, en dat zijn gewoon goede kwaliteit rollen want wil geen schuurpapier. Heb gelijk 12 pakken gehaald haha
Poeh.. ik koop altijd zo'n ding van page met 32(?) rollen ofzo.. en dat gaat echt wel een paar maand mee. Denk 2 rollen per week.. hooguit.. dus 8 per maand en dus 4 maand met zo'n pak. dat klopt opzich aardig denk ik
Ik haal altijd het huismerk van Jumbo, geloof dat er 12 rollen inzitten wij doen er gemiddeld 2 weken mee. Ik zelf vreet wc papier, vriendlief gebruikt het nauwelijks.