Hoi Mijn zoon: Geboortegewicht: 3550 gram Met één jaar: 10,1 kg en 73 cm Mijn dochter: Geboortegewicht: 3365 gram Ze wordt over 2 weken een jaar: 10 kg en 75 cm Groetjes
Laat je niet onzeker maken door het cb, J doet het toch goed meis Heerlijk vrolijk meisje is het. met 11,5 maand was Jayden 11,5 kilo en 78,5cm
mijn zoontje was met 7 maanden al iets meer dan 10 kilo en rond de 78 cm, nu is hij bijna 1 en ik vermoed rond de 12 kilo of zelfs iets meer. Maar hij is niet dik, hij is erg atletisch en heeft flinke/zware botten net als ik
Met 11,5 maand 10140 gram en 74,3 cm. Qua lengte onder de lijn, qua gewicht erboven. Kortom te zwaar voor zijn lengte. En het was veel erger! Maar hij volgt wel min of meer zijn eigen lijn. Je moet je zeker niet onzeker laten maken door het cb. Je weet vaak zelf wel of je kindje het goed doet. En daarbij: als ze min of meer har eigen lijn volgt is het helemaal goed!
Hihi, als ik dit zo zie heb ik idd ook een grote vent haha! Als hij rechtop staat, sta ik er ook altijd van te kijken hoe groot hij eigenlijk is Hij is 11.5 kg en 82 cm! Mijn grote beertje <3
Laatste keer bij cb woog die 12 kilo nog wat.Nu ik zwanger ben kan ik m haast niet dragen.Hij is nu 13 maanden.