Morgen moet ik met mijn zoontje weer naar het CB voor de 14 maanden controle. Natuurlijk krijgt hij 2 prikken, maar ik vroeg me af of ze verder nog iets bijzonders doen. Wat hield bij jullie de 14 maanden conrole in?
Hier verder alleen die standaard dingen: oogjes, oortjes, heupjes, hartje, longen etc. Ik geloof dat ze nog wat deed met blokjes aanpakken en teruggeven (op initiatief van C) Verder weinig bijzonders. We stonden heel snel buiten..
blokjes in en uit doosje doen, vragen hoe de ontwikkeling gaat (motorisch / sociaal-emotioneel / fysiek etc)
Toevallig zijn wij net terug. Inderdaad de blokjes (aanpakken, in doosje doen, opstapelen). Verder de voor de hand liggende vragen. Ons meisje wilde niet meewerken met het oogtestje, dus we weten niet zeker of een lui oog uitgesloten is, dus dat laten we de volgende keer nog eens bekijken. De prikjes vond ik weer heel naar, maar dat ligt vooral aan mama. Ze was het zelf snel weer vergeten. Belangrijk: over een dag of 5 (tot 10 dagen) kunnen er verschijnselen van mazelen ontstaan. hoe ging het bij jullie, Nikki? Amber
Bedankt voor jullie reacties! Ik moet vanmiddag om 15.15 heen, dus ben benieuwd. Enne....blokjes daar kan mijn ventje heel goed mee gooien . Opstapelen gaat hem nog niet lukken ben ik bang .
geeft niet, dat hoeft helemaal niet! Dat kan ons meisje ook nog niet, behalve dan ´per ongeluk´... maar de arts stapelde zelf 2 blokjes op elkaar en lette op haar reactie, en Lize vond het allemaal geweldig en greep natuurlijk meteen naar het bovenste blokje. zijn de prikjes meegevallen? Lize heeft verder een prima dag gehad, tot nu toe geen last gehad. groetjes Amber
En hoe is het gegaan? Jasmijn is vorige week dinsdag geweest. Echt bij het zetten van de prikjes kon ik ook wel janken. Jasmijn heeft tot op heden nergens last van gehad. Ze is nog net zo vrolijk en heeft ook geen vlekjes op haar lichaam. Hopelijk dat dat ook niet meer gaat komen!
Hier ook net terug. De traantjes waren ook snel gedroogd gelukkig. Alleen ze is nu dood moe maar kan niet slapen door die vervelende hoest die ze al een paar dagen heeft
hmm anne is nu toevallig 14 maanden en dor omstandigheden lopen wij wat achter met controles en prikjes wij kregen dus vandaag de 11 maanden prikjes... (ja rijkelijk laat dus) maar ze vroeg ook alle 11-maanden dingen kan ze al lopen? hoe slaapt ze? hoe eet ze... was wel grappig ergens andere kant vond ik het ook wel slecht stiekum i mean.. ze blijft verder gewoon zo goed als 14 maanden lijkt me uiteindelijk kwamen we natuurlijks upergoed uit alle checks.. (goh raar)