In de eerste week niet. Maar Babet had geloof ik in haar tweede week een speentje, en ze heeft er nooit problemen mee gehad. Maar ze krijgt hem niet vaak hoor.
Mijn dochtertje kreeg in het ziekenhuis vanaf dag 1 een speentje... ze mocht de eerste dagen niet bij mij drinken omdat ze in de couveuse lag en kreeg mijn BV door een neussonde, ze huilde heel erg omdat ze wel wilde sabbelen... na 2 dgn mocht ze om en om bij mij drinken en uit een flesje met BV drinken... uiteindelijk heeft ze tot 5 mnd een speen gehad en heb ik tot 7,5 mnd BV gegeven... hier niets van tepel-speen verwarring gemerkt...
Elle krijgt de borst, fles en een speen en ze heeft 2 dagen afgekolfde melk via een flesje gehad maar ze pakte de borst de volgende dag prima ... Dus ik merk hier niets van speen tepel verwarring
Ons kleintje had een bijna onuitputtelijke zuigbehoefte, dus vanaf dag 4 kreeg hij er ook een speentje bij. Maar de kraamverzorgster heeft eerst uitgebreid gecheckt of zijn drinktechniek aan de borst goed was. En mocht het drinken weer minder gaan, dan moesten we direct met het speentje stoppen. Maar het heeft nooit problemen gegeven.
Me meisje heeft in het ziekenhuis een speen gehad en fv...en het heeft wat kunst en vliegwerk gekost om haar aan de borst te krijgen.....en daarna weer om bv uit een fles te drinken...dus hierzo volop in de speen borst en speen verwarring
Hij heeft sinds 2 dagen een speentje; wel één van Avent; de Difrax wilde hij niet. Die van Avent lijkt ook een beetje op mama's speen Borstvoeding gaat nog prima, word het minder dan stoppen we met spenen. Hier het geval dat hij een grote zuigbehoefte heeft en anders om de 1,5/2 uur komt om aangelegd te worden. Nu komt hij om de 3 uur en groeit als kool (6e dag al op geboortegewicht en regeldagen al gehad)
Stan had in de eerste week een speentje en is nooit verward geweest. Hij had een zeer grote zuigbehoefte het was een goeie oplossing voor ons