82 cm en 11,5 kilo, sinds zijn geboorte minimaal 1 lijn boven het gemiddelde. Voor z'n eerste verjaardag zat hij standaard 2 lijnen boven het gemiddelde.
Zo jouw dochter is geen "kaboutertje", dacht dat mijn dreumes groot was haha. Hier met 15 maanden zo een 10 kilo en 81 cm
Mijn dochter was met 12 maanden 86 cm en 11,7 kilo. Ook een reusje. Nu inmiddels net 3 jaar en is 1m15 lang. Jongste is 8080 gram en 68 cm. Ook een reusje want ze is 13 weken oud. Echt lang genieten van een kleine baby hier nooit gehad helaas Ze worden veel te snel groot.
Met 14 maanden was dl 9 kg exact en 75cm, een ukkie dus. Geboren op +1 en geleidelijk overgegaan op -1 en die volgt ze nu sinds een tijdje.
Hier 2 dagen geleden gemeten met 14 maanden. Hij was 82 cm en net geen 13 kilo. Hij heeft heel lang rond de +2 qua gewicht gezeten, dat is nu dus een stuk lager.
Ik schat dat mijn dochter nu even groot en zwaar is. Grappig he, wat een verschil erin kan zitten. Zo zie je maar weer dat ieder kind zijn/haar eigen lijntje volgt! (Hier denk ik toch dat Spaanse ukkiesbloed haha) O en eventjes opgezocht; met 14 maanden precies 10kg en 76,5cm.
Onlangs geweest bij het consultatiebureau en met 15 maanden was (en is) ze 79 cm en 9,5 kilo. Helaas heeft ze nu flinke buikgriep en is ze weer wat afgevallen. Ze is klein maar fijn