Ik heb gister en eergister positef getest. Maar vanmorgen toch ongesteld geworden Vind dit heel raar Zijn er meiden die dit ook hebben meegemaakt?
Hoelang was je overtijd voordat je de test deed?. Vriendin van mij heeft dit ook gehad, testen positief 2 dagen later ongesteld( vk gebeld en was miskraam). Maar het kan ook wat anders zijn .. zie je ook heel vaak dus afwachtten denk ik
Ik heb dit zelf 3 maanden terug gehad, positest (ondanks spiraaltje) en 2 dagen later ongesteld. Blijkbaar een VMK. Mijn schoonzus heeft dit ook gehad, alleen die bleek dus al 13 weken zwanger, terwijl ze gewoon ongesteld was gebleven die 3 maanden. Hun zoontje is nu bijna 1. Het kan dus wel!
Ik was niet overtijd helaas. Ik eigenlijk 1 nov mijn NOD. Ik heb dit nog nooit gehad. Wel fijn om te horen dat het wel kan.
Ik zou wel gewoon uitgaan van een VMK,vooral aangezien je NOD nog niet was. Het kan voorkomen, maar het is wel een zeldzaam iets. Als je ongesteld bent, tijdens zwangerschap bedoel ik.
50% van alle bevruchtingen eindigt in een menstruatie (vmk zeggen ze maar ik persoonlijk vind het geen miskraam als een eitje niet goed innestelt en met de menstruatie mee afvloeit). Kan een innesteling zijn deze bloeding maar kan ook dus gewoon je menstruatie zijn. Over een paar dagen gewoon nog eens testen dan weet je het zeker.
Ik teste positief en 6 dagen na mijn NOD begon het bloeden (was zeker geen mentruatie) en ben ik het verloren. Ik denk zelf dat je helas niet zwanger bent. Het kan zijn dat je een paar dagen later een keertje je NOD hebt en daardoor te vroeg getest hebt. Ik zou even over een paar dagen opnieuw testen en contact opnemen met een ha of vk die kunnen je het beter uitleggen en zeggen wat er het beste kan gebeuren. Mijn testen werden trouwens lichter en waren 1 dag voor de mk helemaal negatief
Ik ben ook ongesteld geworden terwijl ik zwanger was. Ik was 1dag voor mijn NOD ongesteld geworden. Gewoon net als altijd, 7dagen lang. 2weken daarna bloedde met veel krampen erbij. Bij de hap bleek ik dus zwanger. Helaas eindigde het hier ook op een mk. Maar wel 2weken nadat ik dus dacht 'ongesteld' te zijn....
Sluit ik me helemaal bij aan. Daarom kun je beter ook niet voor je nod testen. Hopelijk is het innestelingsbloed ofzo!
Hoeveel bloedverlies heb je? net zo veel als bij een menstruatie, meer als bij een menstruatie of minder. Is het aanzienlijk minder bloed (en misschien maar 1 dag/2 dagen, terwijl het normaal veel langer is) dan kan het zijn dat het een innestelingsbloeding is. Dan kan het goedkomen met de zwangerschap. Is het net zo veel of meer meer bloedverlies dan denk ik dat het mis is en dat je het vruchtje gaat verliezen. Veel groetjes Yvonne