O jee help... Wij hebben vanavond gezellig bij vrienden gegeten. Ze had heerlijk gekookt. Ik vroeg wel ff tussen neus en lip door wat er zoal in zat, maar had er geen idee van dat rozemarijn (hadden ze bij het vlees gebruikt) misschien afgeraden wordt tijdens de zwangerschap. Ik dacht echt dat ik goed van alles op de hoogte was. Op voedingscentrum staat dat niet, maar las elders op internet dat het de doorbloeding van onderen bevordert en het afgeraden wordt. Moet ik me nu zorgen maken?!?!?!?
1 keertje kan echt geen kwaad.... Ook kruidenthee zit allemaal dingen op die "niet mogen" Nou ik hou van mijn kruidenthee en drink af en toe gewoon lekker mn bakkie thee
Ik ben ook onzeker over wat ik wel en niet kan innemen, maar ik denk dat het geen kwaad kan als je een keertje Rozemarijn hebt gegeten. Zolang je niet hele kruiden potjes leeg eet zal het wel meevallen denk ik
Kruiden verwerkt in voeding is redelijk veilig, het gaat om dat je de kruiden niet binnenkrijgt in een grote hoeveelheid.. Bijv met homeopathishe middeltjes..