We zijn met zn allen onze kleine wondertjes voortdurend aan het fotograveren.. Maar ik vraag me nu af; zijn die flitsen niet slecht voor de oogjes? Elena heeft al maanden last van een ontstoken oogje en ineens vraag ik me af of het misschien door al die flitsen komt?
Dat kan ik me haast niet voorstellen dat het daarvan komt. Ik ben als ukkie ook vaak vastgelegd en met mijn ogen is niks mis! Lekker blijven klikken als je het mij vraagt. Groetjes Six
Volgens mij sluiten ze automatisch ook hun oogjes. Kan me niet voorstellen dat ze daar ontstoken oogje aan overhoud.
Denk ook niet dat het door de flits komt. Mijn buurvrouws dochtertje heeft trouwens tot iets van 5 maanden last gehad van ontstoken ogen. Volgens de arts kwam het doordat de traanbuisjes bij baby's vaak niet goed werken. Zij had ook alles al gedaan, elke dag die traanbuisjes masseren, de hele dag schoonmaken met watten met gekookt water en opeens van de een op de andere dag was het weg en ze heeft er nooit meer last van gehad. Hoop dat jouw kindje ook snel er van af is. Maar ik zou gewoon lekker foto's blijven maken!