hoop discussies op het net, om de kortingscode van tien euro van wehkamp er blijken erg veel mensen te zijn die extra (valse) accounts aanmaken om maar zo veel mogelijk korting te kunnen krijgen.. mijn vraag: HOEVEEL ACCOUNTS HEB JIJ? (VALS OF NIET VALS, ALLES SAMEN)
Kan mij niet voorstellen dat je zoiets zou doen...ahum Maare die korting krijg je toch pas bij een bestelling vanaf 50 euro ? In jouw pol kan je ook kiezen voor 10 of meer accounts haha kan het mij niet voorstellen !
Ik niet 1, maar t is wel erg dom van de wehkamp om de IP adressen dan niet na te trekken bij t registreren. Dan weet je toch dat t mis gaat bij hele goede aanbiedingen?!
je moet voor minimaal 50 exclusief verzendkosten bestellen Jan en alleman besteld nu luiers van 11,50 - 10 korting = 1,50 maar jullie houden er geen rekening mee dat je op ALLE accounts dadelijk 10 in de MIN staat omdat je fraudeert ook al betaal je nu met ideal. op alle accounts moet je dadelijk 10 terugbetalen bij stap 3 BETALEN ga je immers akkoord met de voorwaarden, je kunt je dus ook niet verschuilen achter '' ik heb de voorwaarden niet gelezen'' mensen die nu dus 10 pakken luiers bestellen met verschillende accounts en denken ''slim'' te zijn betalen dadelijk 10x 10 terug en betaal je dus alsnog de volle mep wehkamp is niet achterlijk 10 pakken luiers, 10 verschillende accounts, maar wel 10 dezelfde adressen
klopt, maar er zijn een aantal mesnen die denken wel sterk te staan.. ben wel erg benieuwd naar het vervolg
Ligt denk ik aan mij hoor maar volgens mij mag je per huishoud adres maar een keer wekhamp hebben hoe veel ip.s je ook hebt of je moet het naar tien adressen versturen. Kans een op tien dat ze ook een account hebben dus. Denk dat je snel bedrogen uitkomt. En weet je wat ik van bewust oplichten vind. Ook van grote namen zo als wehkamp ( DIEFSTAL) en dat is in mijn ogen nog altijd straf baar.
Ik heb 8 bestellingen gedaan met die code, maar alleen op al bestaande accounts (dus geen verzonnen accounts aangemaakt). Dus ik heb 8 pakken luiers liggen en nee sorry ik schaam me er niet voor
mensen denken echt dat wehkamp achterlijk is die weten ook wel dat een stel geldgieren nu tientallen pakken luiers gaan bestellen of andere goedkope artikelen heel mijn facebook staat er vol mee eigelijk is het heel slim van wehkamp mensen vullen nu massaal die kortingscodes in en denken lekker slim en goedkoop uit te zijn, maar dadelijk moeten ze alsnog volle mep betalen en heeft wehkamp dus een mega omzet ipv verlies zoals sommige nu denken
mensen leren nooit in het verleden hebben dit ook veel mensen gedaan die ALLES moesten TERUGBETALEN. in het vorige topic was ook al iemand die gebruik had gemaakt van deze actie die nu loopt en ook al alles terug moest betalen sta je dan met je 10 pakken luiers a 1,50 per stuk en dadelijk moet je 10 x 11,50 betalen dan sta je ff mooi op je nummer een miljoenenbedrijf als wehkamp is echt niet gek
Maar hoe dan? Die code geldt toch alleen bij een bestelling boven de 50 euro? Oh enne gelijk heb je hoor
Maar ik neem aan dat je dan snel bericht krijgt dat je moet betalen, ik heb de bestelling nu bijna een week binnen hoor en nog niks vernomen van wehkamp. Overigens betaal ik mijn pak gewoon als ik er bericht van krijg, maar zo niet vind ik het mooi meegenomen
Je kunt de code gewoon bij minder gebruiken, dus geen melding dat de code niet werkt omdat je nog niet bij de 50 euro bent (wat iedere andere website wel heeft) Mn moeder heeft er 1 besteld voor me, mn schoonmoeder enz...
die code doet het gewoon erg slim van wehkamp mensen denken lekker goedkoop uit te zijn, maar wehkamp rekent enkele dagen later alsnog de volle mep men rekent nu 1,50 per pak af via Ideal maar enkele dagen later kom je in de MIN te staan op je wehkamp account
dat snap ik dat die code werkt maar in de voorwaarden staat dat het bij 50 euro exclusief verzendkosten is bedoeld en als je FRAUDEERT alles terugbetaald wat ook echt gaat gebeuren je bent immers akkoord gegaan met de voorwaarden bij stap 3: betalen binnen enkele dagen sta jij op alle 8 je accounts 10 euro in de min