hoeveel wehkamp accounts heb jij aangemaakt om korting te kunnen krijgen?

Discussie in 'De lounge' gestart door girl21, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

HOEVEEL ACCOUNTS HEB JIJ?

1. 1

2. 2

3. 3

4. 4

5. 5

6. 6

7. 7

8. 8

9. 9

10. 10 of meer

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Daar weet jij alles van :D

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

zelfs bij het inwisselen van de kortingsbon word je er nog op gewezen dat het alleen op de najaarsmode is

en dan mij een stugkop en doordrammer noemen?? je bent zelf nogal stug als je nu nog steeds denkt dat het ook op een pak luiers van €11,50 geld en niet toegeeft dat het idd alleen op de najaarsmode vanaf €50 exclusief verzendkosten geld

en je mag me best hard uitlachen, daar geef ik nou echt totaal niks om, daar word je lekker hard van ;) dat is ook de enige reden waarom jij in dit topic reageert om mij af te zeiken, en je doet maar lekker, i don't care

3. SeaShell

ja man super vet!! ik denk dat ik dat maar eens ga doen!

4. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ik kan het onderste stukje, de aktievoorwaarden niet goed lezen (heb mn lenzen niet in), zou je die AUB ff willen vergroten voor mij? :)

5. SeaShell

met alle liefde en plezier :D

wehkamp.nl - hét online warenhuis van Nederland

6. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Heb er ook gewoon 1, maar wist niks van die korting!! :(:)

7. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Hahaha, wat een humor-topic is dit!!! Nog erger dan de andere topics die er over zijn.
    En om Daantje lig ik helemaal dubbel! Schrijft hele epistels, maar blijkt uit andere topics net zo schuldig. Waar maak je je druk om meid? Hormonen?

Alleen boven de 50 euro... alleen op najaarsmode... alleen als je maar 1 legitiem account hebt... Pffff.

Mijn mening: Er zit een fout op de Wehkamp-site. Elke normale site heeft z'n bestelprocedure zo in elkaar zitten dat de code heet gewoon niet doet beneden een bepaald bedrag of dat je geen verzendkosten betaalt boven een bepaald bedrag. Zo'n groot bedrijf als Wehkamp zou daar al helemaal geen fouten in mogen maken. De consumenten maken enkel gebruik van deze fout. Daantje zal het vast misbruik vinden, maar inmiddels hebben al zo veel mensen gemaild en gebeld, dat Wehkamp allang op de hoogte is en nog doen ze er niets aan! dat vind ik dubbel-fout van hun kant.
    Als jij je baas luiers laat bestellen: daar is echt helemaal niets frauduleus aan!

Ik heb de rekening betaald die ik in huis heb gekregen, heb aan mijn verplichtingen voldaan. Bestelling is geleverd en afgerond. Case closed. Mocht Wehkamp daar anders over gaan denken, dan kunnen ze mij daar op zn minst van op de hoogte stellen en mij de mogelijkheid geven te kiezen voor retourneren, niet sneaky achteraf een rekening sturen.

Dat is mijn mening.
    En Daantje, je hoeft daar niet op de reageren, want het is namelijk Mijn Mening.

Enne PS. Zoals iemand schreef: Consumentenrecht gaat idd voor algemene voorwaarden! Dus, als de algemene voorwaarden in strijd zijn met het consumentenrecht (bv in geval van retourneren), dan kun je die negeren.

8. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

Daantje..... ga wat anders doen ipv je bemoeien met dingen waarover anderen zich helemaal niet schuldig voelen.
    Ieder zijn eigen verantwoording toch?
    Veel te mooi weer om elke keer in dit topic te komen vertellen hoe fout een ander is. Moeten ze toch lekker zelf weten?
    Jij hoeft die evt naheffing toch niet te gaan betalen?

Ik snap echt niet waar je je druk om maakt.....

9. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oh kippiekip, ik zal ook wel eens hypocriet zijn. Wie niet, hé? ;) Jij weet er ook alles vanaf.
    Maar ik schrijf er niet hele epistels over, beschuldig mensen niet van fraude, kopieer en om cirkel geen printscreens.
    Terwijl ze zelf krap 3 maanden precies hetzelfde heeft gedaan.
    En het zo meteen weer op asperger of de stand van de maan te gooien.

10. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Whaha, wat een heerlijk topic dit ondertussen. Ondertussen loopt mijn zoontje rond in zijn pampers ooohh wat staat hem dat goed. En al helemaal voor dat geld (0,0).
    Mijn account is nog steeds niks op te zien dus we wachten nog steeds.

En Daantje, get a life. We weten inmiddels allemaal hoe jij het ziet. Ik zie het nu niet van 325x in herhaling vallen

11. SeaShell

dan snap ik ook niet waarom anderen zich zo druk maken om mij? het gaat nu al 2 pagina's om mijzelf ipv de wehkamp actie :p

12. SeaShell

jij bent echt laag om hiermee te beginnen zeg, jeetje ;)
    ik val jou toch ook niet persoonlijk aan?

zielig hoor

13. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Ja, mooi he die najaarscollectie van Pampers.:D Zitten als gegoten, houden vocht en viezigheid tegen. Mooi afgewerkte randjes en een leuke opdruk. Koopje!!!

14. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

Ik denk dat ze vinden dat je je bemoeit met zaken die je helemaal niets aan gaan.... ;)
    Echt.... laat ze lekker!! Ik heb er ook bepaalde gedachten over, maar wat hebben zij er aan als ik die hier neer ga zetten?
    Helemaal niets, dus ik spaar mijn energie.
    Kan jij beter ook doen! :D

15. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Ik heb er 1-tje, maar ik zal die korting niet eens gebruiken want ik bestel haast nooit iets bij Wehkamp.

16. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    O, effe voor de duidelijkheid nog: ik heb er ook maar 1-tje!

17. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar goed, heb dus niet alles gelezen, waar gaat het nu eigenlijk over? :D

18. hopelessinlove

hopelessinlove Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Jezus sommige hebben dan misschien volgens jou een bos takken voor hun kop. Maar jij hebt denk ik geen fatsoenlijk leven/ niks nuttigs te doen. pf hier wat de moraalridder uithangen!. Dat je mensen wil waarschuwen okee, maar je kunt ze niet jou mening opleggen door maar door te blijven zeuren!

Iedereen maakt zijn eigen keuzes en zal ook de verantwoording daarvoor nemen en dat jij je daar zo druk om maakt is pas raar!

19. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Wat klopt er in het geval van retourneren niet dan. Wanneer je niet aangeeft op je site binnen welke periode er geretourneerd moet worden geldt het termijn van 3 maanden geloof ik. Wanneer je het wel meldt, moet het minimimaal 7 werkdagen zijn. Dus als wehkamp zegt dat je het binnen 14(?) werkdagen moet retourneren is het binnen 14 werkdagen en staan zij in hun gelijk.

En idd je kunt een mening hebben, maar daarom hoeft dat niet perse de juiste te zijn. Je mening kan ook zijn dat gras paars is, maar juist is het niet ;)

20. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    WTF? Ik heb 1 account.
    Wist niet dat je dit kon doen. Zou het ook niet willen doen. Straks achterhalen ze het (dat kunnen ze!) en moet je een enorm bedrag terugbetalen. Of ze klagen je aan voor fraude. Heb je helemaal de poppen aan het dansen!

Ik vind het eigenlijk ook schandalig, dat mensen daar zo misbruik van maken.

Deel Deze Pagina