hoeveel wehkamp accounts heb jij aangemaakt om korting te kunnen krijgen?

Discussie in 'De lounge' gestart door girl21, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

HOEVEEL ACCOUNTS HEB JIJ?

1. 1

2. 2

3. 3

4. 4

5. 5

6. 6

7. 7

8. 8

9. 9

10. 10 of meer

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Zou wel mega gaaf zijn, als je nu dan ook echt een filmpje ging maken. :cool:

2. Soekie

Soekie Bekend lid

26 mrt 2010
    733
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Hahaha :p

3. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Heb geen gebruik gemaakt van deze actie hoor.

Heb wel 2 aangeklikt. Heb een account op getrouwde naam en huidig adres, en 1 op mijn meisjesnaam op mijn ouderlijk huis. Als er echt eens een leuke actie is bestel ik op die twee adressen.
    (toen met Truus ook luiers en Olaz)

4. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Dit is zooooooooooo waar. Dat is dan ook echt fraude, en het wordt vaak gedaan in winkels (waaronder bij mij in de winkel). Ik kan me er kwaad over maken, kan me erover opwinden of ik laat het gewoon voor wat het is. Ik maak er dan nog wel eens een luchtige opmerking over naar de klant, maar ach, dan hadden ze de actie beter moeten doordenken, waardoor er niet zo'n slordige fout in het systeem zit.

Soms gaat het niet alleen maar om de omzet, maar ook om de afzet. Dat is ons al meerder malen verteld bij bepaalde acties (hoge afprijzingen en 2 halen 1 betalen er bovenop), omdat wij onze vraagtekens dan ook hadden. Die persoon in dan toch in je winkel en de kans is behoorlijk groot dat ze nog wat anders meenemen (extra dus) en ook dat ze terugkomen, omdat ze kennis hebben gemaakt met jouw winkel.

Ik heb een groot deel van deze topic gelezen en alsjeblieft zeg, van bepaalde wordt de mening je echt door de strot geduwd. Net zolang tot we ja en amen zeggen lijkt het wel. Denk wat je wilt, deel die mening, maar dram niet zo door.

Heb net antwoord terug van Wehkamp en ik kon de kortingscode gewoon verzilveren, ook op de luiers. Er staat in dat kleine colommetje namelijk niet dat het voor najaarsmode is, maar voor korting op uw artikel voor het najaar. En ja, luiers zijn nu eenmaal van alle seizoenen :p

5. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    iig bedankt voor deze topic, ik was aan het salen en door deze code nog extra korting van 10 euro, erg fijn!

6. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland

:d:d:d

7. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Nou dames, jammer dat het zo moet gaan, maar laten we dit topic aub niet laten escaleren.

Hou het netjes, en gebruik het topic waar het voor is!

8. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Zijn mensen de fout op de Hema site al vergeten waar toen voor €1,00 taart besteld kon worden??
    Ging toen toch ook iedereen doen...

Niet slim van Weh kamp om niet te zorgen dat je eerst €50,00 moet bestellen bij andere sites is dat wel zo. Maar goed ik bestel er echt nooit wat dus zal mij een worst wezen hahah

9. tulip

tulip Niet meer actief

nee is zo, maar tis aan jezelf om er op in te gaan. Ik ben wel van een korting hier en daar hoor, doe ik ook aan mee. Maar om meerdere van die pakken te bestellen vind ik ook gewoon triest, of het nu via familie of valse accounts is maakt voor mij niet uit.

Tis hetzelfde als dat er in de super iets staat dat je gratis mag meenemen. Onze c1000 had dat regelmatig, dingen die van een vorige actie waren. Vorige keer van die zakjes waar je die dominosteentjes in kon sparen. De cassiere zei tegen mij, neem er maar 1 mee hoor voor haar, daar liggen ze voor. Dus dat heb ik gedaan, staat er achter mij zo'n graaidoos die er meteen 6 pakt, ja sorry dat vind ik hetzelfde als nu met die pampers, want 1,49 is zo goed als gratis.

10. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Wauw ja die mensen heb je ook ja die meteen hele handen graaien, schaamteloos gewoon...
    Maar eerlijk ik zou ook mijn moeder of schoonmoeder vragen te bestellen of bijv als de pampers ergens in de aanbieding waren haalde mijn moeder ook wel voor me. Niet overdreven, maar ze haalde wel. Het scheelt gewoon. Dat vind ik niet raar.
    Maar hele accounts extra aanmaken vind ik ook, tja apart.
    Verder kan ik me er niet druk om maken eerlijk gezegd hahaha.

11. tulip

tulip Niet meer actief

in de aanbieding wel ja, maar iedereen wist gewoon dat dit fout was...dat vind ik iets anders dan in de aanbieding.

Een hele tijd terug was er volgens mij ook zoiets bij het KV, kreeg je een bonnetje oid om een gratis pak newborn luiers te halen, zoiets iig. Mensen die gewoon halve families lieten gaan, zelf naar andere filialen gingen om van die pakken te blijven halen...ik vraag mij echt af of je dan geen schaamte hebt.

12. tulip

tulip Niet meer actief

tis ook echt niet dat ik mij er druk om maak, maar verbaas mij wel over de mentaliteit van sommige mensen. En zich dan verbazen waarom sommige winkels geen goede acties meer hebben of alles zo duur wordt;)

13. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Nee hoor! In het najaar hoor je je baby met blote billen te laten lopen! :D

14. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.027
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Doet me dan weer denken aan toen ik mijn studentenbaantje bij de AH nog had. Wij keurig een kaasplankje neerzetten, was er een klant die al de kaas in een plasticzakje mee naar huis wilde nemen, want het was toch gratis ;). En dan bedoel ik dus niet 3 stukjes ofzo, nee bijna een pond kaas. Ze was zogenaamd nog beledigd ook toen ze er op aangesproken werd.

15. tulip

tulip Niet meer actief

haha jep ook meegemaakt, werkte ook op de deli bij de appie, erg he??

16. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hele families is wel heel erg ja. Maar ik denk dat mijn moeder en schoonmoeder dat uitzichzelf zouden doen;)
    Dat zijn dan toch al 2 extra mensen...
    Ach weet je dat heb je altijd met dat soort acties denk ik. :)

17. girl21

girl21 Niet meer actief

woooow wat veel reacties!

had niet verwacht dat hier zoveel opgekropte frustraties terecht zouden komen! ;)

maar voor de die-hards en fanatiekelingen onder ons: misschien leuk om er nog verder over te discusieren in een tv programma? das je goed recht ofzo? hihi kunnen zij het met wehkamp uitvechten, hoeven wij het onderling niet te doen ;)

leuk om alles te lezen (naja alles, ik heb wat paginas overgeslagen, tis wel heeeeeel erg veeel om ff snel te lezen haha

18. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.027
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Met een bakje popcorn kom je een heel eind ;).

19. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ik had me eigenlijk voorgenomen om niet meer te reageren maar doe het nu toch maar.
    Ik voel me nl enorm aangesproken met mn 3 pakken pampers waarvan 2 besteld onder de 50 euro (op mijn account en die van mn man).
    Word hier afgeschilderd als een grote oplichter en fraudeur.
    Ik pik nu ff jouw reactie Tulip maar dat is niet persoonlijk.
    Ik heb verder geen apart account aangemaakt om voordelig pampers te bestellen.
    Maar op mijn manier 3 pakken bestellen vond ik echt het proberen waard. Ik dacht ook: als het niet mag, laat wehkamp het wel weten, maar wehkamp doet niks en ik heb allang mn pampers in huis en Tim heeft ze al aan.
    Verder ben ik totaal geen graaitype en wil zo ook niet gezien worden

En Daantje, ik betaal ook altijd netjes voor mn spullen en ben zelfs opgevoed met het motto: als je geen geld hebt, kun je het niet kopen.
    Nu heb ik het verre van breed de laatste jaren (wat geen excuus is) en las ik hier over het voordeel van de pampers en heb het gewoon gedaan. En ik heb er geen spijt van.
    Nogmaals, als ik nog een naheffing krijg dan betaal ik die gewoon.
    Verder wil ik je nog mn excuses aanbieden omdat ik niet zo aardig tegen je was in dit topic.
    Ondanks dat dit "maar"een forum is, heb ik er vandaag wel over nagedacht en wilde het een en ander rechtzetten.

20. 1985Breezer

1985Breezer Bekend lid

19 feb 2009
    869
    251
    63
    zorg
    brabant
    Ik heb het niet mee gekregen van de pampers hype bij de wehkamp maar dat verklaart wel de vele (select vracht autootjes) BOMVOL MET PAMPERS!!!!

Deel Deze Pagina