Waar op wehkamp kun je eigenlijk vinden dat je maar 1account mag hebben? Was ff aan t zoeken, maar kan t niet vinden...?
Weet ook niet of dat er op staat. Zal mijn een zorg zijn als het niet zou mogen, al hebben mensen 20 accounts op een adres staan Moet de wehkamp site maar aangeven ' op dit adres is al een account bekend'
Mja dat hebben ze ook hoor! Tenminste ik kon maanden geleden geen nieuw account aanmaken omdat er al 1 op dit adres stond (alleen dan met een mailadres wat ik al 6 jaar niet had gebruikt)
Ik had eerst niet door dat het niet bij luiers kan. Heb gisteren een mail gestuurd en de waardebon is gewoon geldig bij mij
thanks Merah! ben er ook erg trots op! ben nu hard op weg om andere net nieuw opgestarte bedrijven failliet te krijgen!
Dit vind waarschijnlijk iedereen heel gek. maar het is precies hetzelfde als niet voor 50,- bestellen en toch proberen of de korting werkt...
Hier idem, wat betreft die mail sturen en het antwoord was dat ik het restbedrag van 1.49 moet betalen. Dus dat doe ik ook netjes. Het is gewoon een foutje geweest denk ik van Wehkamp en ze hebben het zo gelaten omdat je er ook een hoop nieuwe klanten mee trekt die of nu, of later nog wel eens iets kunnen bestellen en zo investeer je nu in klanten voor later en dus winst voor later.
in ieder geval erg vage klantenservice.. heb gemaild, incl de vraag of de bon mag onder de 50 euro.. eerst omzeilen ze die vraag, de mail daarna geven ze een vaag antwoord, die daarna mag het niet, ik uitleggen dat er mensen zijn die zeggen dat het wel mag, krijg ik een mail dat het wel mag! jaaaaajaaaaaa! lekkker op 1 lijn dus..
Heb vanmiddag nog even geprobeerd en hij geeft nu wel aan dat de code pas ingewisseld kan worden bij 50 euro
ik heb nog niks gehoord, heb 1 keer zo'n megapak besteld eind augustus. Net op account gekeken en niets te zien geen openstaand bedrag.
die van mij staat er niet bij: O. maar ik ben wel benieuwd waarom je dit vraagt dus ik ga nu gauw het topic lezen