hoeveel wehkamp accounts heb jij aangemaakt om korting te kunnen krijgen?

Discussie in 'De lounge' gestart door girl21, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

HOEVEEL ACCOUNTS HEB JIJ?

1. 1

2. 2

3. 3

4. 4

5. 5

6. 6

7. 7

8. 8

9. 9

10. 10 of meer

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Triskele

Triskele Niet meer actief

daantje, adem in en adem uit, laat het gewoon lekker meis, het is je energie niet waard om er zo op in te gaan, tijd zal alles duidelijk maken, of ze hebben mazzel of pech... je kan alleen maar voor jezelf bepalen of je aan zoiets wil meedoen je of nee, degene die dat willen doen dat en degene die niet daaraan willen bijdragen doen het niet.

Lekker belangrijk, maar heel eerlijk mag ik dan zo wel even hard lachen als ze allemaal moeten terugbetalen toch, net zoals hun kunnen lachen als ze ermee wegkomen en cheap ass uit zijn.

2. adi

adi Niet meer actief

Jij weet nogal veel 'zeker' :) :) :) alleen is het nog vaak de kwestie om de juiste informatie te hebben.

Nep accounts aanmaken is fraude, daar hebben we het niet over.

Korting verlenen aan klanten zonder rekening te houden met minimum bedrag is plat gezegd fout van de kassajufrouw. Handhaving van eigen regels is geen verantwoordelijkheid van de klant. De klant is verantwoordelijk datgene te betalen wat op zijn factuur staat. De juistheid van de factuur is de verantwoordelijkheid van de winkel. Dat weet elk ei, en heeft vrijwel nooit tot een rechtszaak geleid. (Vergelijk het met het doorberekenen van een verkeerde btw-tarief door een winkel -> naheffing bij de winkel)

Ze mogen de verkeerd gegeven korting gewoon nafactureren, maar dan mag iedereen gewoon de ongeopende spullen terugsturen (of terugbrengen naar de distributiecentrum), geen man overboord.

En de meeste medewerkers van wehkamp zullen de rechtsysteem wel kennen, algemen bekende feit is dat de meeste consumenten geen flauw idee hebben wat hun rechten zijn.
    Daarnaast kennen blijkbaar veel call center medewerkers niet eens de eigen verkoopvoorwaarden. Mensen die slim genoeg zijn om het info-gesprek op te nemen mogen zich gewoon daar op beroepen, en dus die korting ook op luiers pakken.

3. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Hoe kom je daarbij? Volgens mij klopt dit niet hoor.

Bij een koop of afstand is de bedenktijd minimaal zeven werkdagen. Zaterdag, zondag en feestdagen tellen dus niet mee.

Tenzij het niet vermeld staat in de algemene voorwaarden.

Je hebt dus een wettelijke minimale zichttermijn van 7 dagen. Korter mag niet en als je niks vermeld geldt de wetterlijke uiterlijke zichttermijn.

4. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    De pampers hebben geen verzendkosten dus die zijn er sowieso niet.
    Ik heb pampers gekocht van 9,99 per stuk en zal dus, als ik wat hoor, 8X9,99 moeten betalen.
    Maar ik heb al verschillende keren gezegd dat ik dan gewoon betaal. En als ik nog terug kan sturen stuur ik de helft terug. Ze verdienen dus niks extras aan mij hoor.
    Ik snap je berekening dus ook niet.

Maar ik hou nu op. Ik vind niet dat ik fout zit. Jij wel, prima.
    Ik vind alleen dat je een beetje doordraaft. Maargoed, ook dat maakt mij niet uit.

Zoals ik al zei laat ik wel weten als ik iets te horen krijg over een betaling. Dan zal ik 79.92 moeten betalen, maar dat had ik anders ook wel gedaan. Well see:)

5. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    In het andere topic had ergens de afgelopen dagen geloof ik ook een jurist gereageerd die idd iets vertelde in de strekking van Adi (dat wehkamp zelf fout is en men bij eventueel terugvragen van het bedrag à 10 euro de pakken zelfs zonder kosten terug mochten sturen).

Maar kan me er niet druk om maken hoor, heb zelf niets besteld, maar als ik ergens korting mee kan krijgen doe ik dat ook. De Lekker in het leven acties (bijv icm Truus) heb ik ook gebruik van gemaakt, of de bonnetjes bij de AH inleveren terwijl op de achterkant staat dat het niet geldig is icm met andere acties. Tja, als ze toch de bonnen accepteren wie is er dan fout? Zou de kassadame in dat geval toch moeten weten dat actie op actie niet kan.. Proberen mijn bon in te leveren kan ik altijd doen, wat hun ermee doen is hun pakkie aan.

6. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Ik heb 1 account waarvan ik de gegevens niet eens meer weet...
    wilde een hele tijd geleden een keer luiers bestellen (was toen zoveel pakken voor zoveel euro) maar ik kon me niet aanmelden omdat ik al een account bleek te hebben op dit adres (van 6 jaar geleden) en omdat ik een heel ander emailadres had na al die jaren moest ik bellen naar wehkamp... nah laat maar zitten hoor ik ga wel naar de winkel ;) verder zou ik er toch nooit wat bestellen!

Ik heb dus een half accountje ;)

7. hopelessinlove

hopelessinlove Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Ja ik heb op mijn eigen account besteld. En nee geen andere accounts aangemaakt. Persoon van wehkamp aan de tel gehad en die zei dat deze actie ook onder de 50 euro kan/mag.

Meerdere accounts aanmaken vind ik niet netjes of het moet al bijv voor je man zijn.

Maar ik vind het ook niet netjes en zelfs belachelijk hoe hier één iemand op dit topic blijft door zeuren tegen anderen terwijl haar standpunt allang duidelijk is. Waarom zo door jagen tegen anderen alsof ze stom zijn? Deze mensen kiezen zelf voor een risico en zullen daar ook hun eigen verantwoording voot nemen! En je standpunt duidelijk maken okee, maar dit mogen andere ook zonder dat jij ze gelijk op hun nek zit!!(btw het lijkt trouwens op jaloezie)

8. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ik heb 1 account en mijn man 1.
    En ja ik heb de pampers besteld op allebei de accounts, vorige week al.
    Mijn bazin heeft ook een pak pampers voor me besteld en heb haar 1,50 gegven. En ik heb er meteen bijgezegd dat ALS ik een naheffing krijg, dat ik die gewoon betaal.
    Zo ook van onze accounts. No problem.

Weet je, ik vind het gewoon het proberen waard.
    Ik heb er geen andere accounts voor aangemaakt maar 3 pakken bestellen voor 4,50 leek me toch wel een leuk voordeeltje. En idd wehkamp pakte gewoon de korting ook al was het onder de 50 euro.
    Hetzelfde met de LIHL bonnen, daar staat ook dat korting op korting niet kan/mag maar heel veel winkels kijken daar niet naar.
    Daarom vond ik het het proberen waard.

9. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Wat Abri zegt... de LIHL bonnen inleveren bij de AH om korting op korting te krijgen is ook fraude dan.. want niet in combinatie met andere acties.. dan ben ik ook een fraudeur.. maar ook weer niet.. want ik heb elke keer netjes gevraagd of ze korting op korting gaven :D

10. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ja daarom....maar ik heb eigenlijk niet 1 keer gehad dat het niet mocht met die bonnen :D.
    Ik vind mezelf dan geen fraudeur omdat ik het netjes zei van die bonnen. Dat hun ze dan toch aannemen,tja da's niet mijn pakkie an.
    Hetzelfde met de pampers bij wehkamp.
    Mocht ik een naheffing krijgen, zal ik het hier vermelden, dan kan hier iemand zich lekker verkneukelen haha;).

11. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

Het enigste wat ik hier op kan zeggen:

Wat gij niet wil dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet!!

12. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Want? Dat zou ze dan toch makkelijk op kunnen lossen door ook te bestellen?;)

13. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    staat duidelijk op de site. dus wehkamp kan het terugdraaien.

14. Aszz

Aszz Niet meer actief

Wahahaha, ik lees alleen de eerste 2 posten van pagina 12 en ik weet direct welke kant dit topic op gaat en wie er door dramt.

15. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.026
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Ik heb één actief account.

Maar ik heb in een ver verleden ook al eens wat bij Wehkamp besteld, geen idee of daar nog een account aanhangt. De korting heb ik in ieder geval maar één keer gebruikt (bij een bestelling van boven de 50 euro).

16. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oh ja, ik hen géén account bij de W ehkamp :D
    Wat vind ik dat een baggersite.

17. Smnee

Smnee Niet meer actief

wat korting met mensen doet he, ongelovelijk :D

18. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    10 euro korting bij een minimale besteding van 50 euro toch? Althans zo zag ik m bij zalando.

ik vind het triest dat mensen meerdere accounten hebben voor die 10 euro maar blijkbaar hebben ze dat nodig. Denk toch dat dat juist de meeste mensen zijn die beter eerst kunnen sparen en waarschijnlijk een groot krediet hebben bij de wehkamp;)

19. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Heb smakelijk gelachen om dit topic, sorry dames! :D

Wow, de ene kaffert wehkamp uit omdat het hun fout is, en ondertussen wel 200 pakken pampers bestellen.
    En de ander denkt zeker dat ze de baas van wehkamp zijn.

Echt, sorry, maar waar sommige dr eigen om druk maken! :$
    En niet zo een beetje ook.

Ben wel heel benieuwd hoe t af gaat lopen.
    Dit is nog leuker dan GTST!

Kan zeggen wat je wil, maar wehkamp heeft weer gratis reclame! ;)

20. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

Ik hoop niet dat je mij ziet als de doordrammer.... ;) Ik ben namelijk 1 van de eerste 2 posters van pagina 12 geloof ik....

Deel Deze Pagina