hoeveel wehkamp accounts heb jij aangemaakt om korting te kunnen krijgen?

Discussie in 'De lounge' gestart door girl21, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

HOEVEEL ACCOUNTS HEB JIJ?

1. 1

2. 2

3. 3

4. 4

5. 5

6. 6

7. 7

8. 8

9. 9

10. 10 of meer

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Echt waar, waarom maak je er zo'n probleem van dat je het zelfs op andere fora uit gaat zoeken???
    Ik heb de mail hier voor me, wil hem desnoods voor je posten hoor, als je me niet gelooft... ;)
    Mij kunnen ze nu niets meer maken aangezien het door henzelf toegezegd is, heb het op papier, maar anders zou ik met liefde 10 euro terugbetalen, dat risico aanvaarde ik toen ik de aankoop deed...
    Eenmalig he, niet met 10 accounts want daar heb ik ook geen goed woord voor over, dat is idd fraude!

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Lijkt me een goed plan daantje... het is behoorlijk irritant. Slaap je er nog wel van? ;)

3. lioness74

lioness74 Niet meer actief

En Daantje,
    ALS ik nou gewoon die 2 pakken voor 3 euro krijg....ga je dan de wehkamp aanklagen omdat er vele hebben geprofiteerd van een goedkoop pak pampers EN JIJ NIET?

Je zal toch op zn minst een boos mailtje sturen niet?

4. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.027
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Dit zijn de actievoorwaarden:

Actievoorwaarden 'kortingscode 10 euro'

Deze actie is geïnitieerd door Wehkamp B.V., Meeuwenlaan 2, 8011 BZ, Zwolle;
    Met iedere bestelling van minimaal € 50.-, in de periode van 28 augustus 2012 tot en met 10 september 2012, kunt u bij uw bestelling uit de collectie van wehkamp.nl een korting ontvangen ter waarde van € 10.-;
    Het minimale bestelbedrag van € 50.- is exclusief verzendkosten;
    De korting van € 10.- wordt uitgereikt aan iedere besteller van wehkamp.nl die de kortingscode invult tijdens het bestelproces;
    De korting van € 10.- is niet geldig voor boeken, cd's, cadeaubonnen en G-star RAW;
    De kortingscode is 'ikkannietwachten' en moet ingevuld worden in de kassa bij 'Stap 3 - Betaalwijze' onder 'Wissel hier je gratis kortingscode, waardebon of cadeaubon in';
    Er mag gedurende de actieperiode één waardebon van € 10.- per klant ingewisseld worden;
    Deelnemers dienen 18 jaar of ouder te zijn;
    Medewerkers van Wehkamp B.V. zijn van deelname uitgesloten;
    Bij een vermoeden van fraude behoudt Wehkamp B.V. zich het recht voor om de waardebon niet in mindering te brengen op het rekeningoverzicht;
    Iedereen die gebruik wil maken van de kortingscode gaat akkoord met deze actievoorwaarden.
    wehkamp.nl - hét online warenhuis van Nederland

Luiers zijn dus niet uitgesloten ;).

5. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
  6. lioness74

7. adi

adi Niet meer actief

Ik vraag me echt af of je op deze obsesieve manier ook je vrienden benadert met alles waar je niet mee eens bent.

Ik zou echt letterlijk gillend gek worden.

Nee, je hebt ooit geen gelijk, deal with it :D

8. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

en ja, als je terug kan lezen in dit topic lees je dat ik dat idd een keer heb gedaan, toen was ik nog niet zo wijs ;) en dat geld heb ik terug moeten betalen na een aantal weken ja zoals je kunt lezen in dit topic, daarom weet ik nu dat iedereen dat hier ook moet, en dat er al minstens 10 zijn die het nu ook al hebben moeten terugbetalen bij deze actie

en of ik daar pissig om ben? allerminst, dat was wehkamp zijn goed recht aangezien ik die keer ook zo stom was om niet goed de voorwaarden te lezen

wehkamp is geen sinterklaas ;)

9. SeaShell

nee hoor, waarom zou ik?
    ik koop ze liever op een eerlijke manier, zoals al mijn spullen :)

10. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    ik heb nu ook iets van 42,50 besteld voor 35 en hij pakt de code idd gewoon

heb ook maar voor 35 (ex verzendkosten) afgerekend ipv 42,50
    alleen als ik bij ''mijn Wehkamp''
    kijk staat er wel: prijs 42,50

hopelijk krijg ik niet nog een acceptgiro van 7,50.. ze moeten dan maar hun site zo bouwen dat hij een kortingscode onder de besteding van €50 niet pakt, ja toch?

Dit is wat jij in het vorige topic schreef. Toen was je het nog eens met wat iedereen hierboven schreef en nu ga je iedereen veroordelen die precies hetzelfde doet als wat jij ook gedaan hebt???:(

11. SeaShell

mennn, leer lezen

hierboven schrijf ik al dat ik TOEN nog niet zo wijs was en dat idd heb gedaan

in het begin van dit topic schrijf ik al dat ik het zelf OOK een keer gedaan heb en toen ook terug moest betalen en dat daarom niet meer doe, omdat in de praktijk blijkt dat je het terug moet betalen

je leest dus nergens dat ik het nooit zelf heb gedaan, ik geef het zelfs eerlijk toe in dit topic voordat jullie terug zijn gaan zoeken ;)

12. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    :D

Maar dat was vast héél anders... Lekker hypocriet...

;)

13. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Ik had een spel gekocht van €40 en toch €7,50 korting met de bon :p heb het al in huis, en geen extra rekening ( had betaald via ideal) :D

En deze staat verderop in het topic ook nog. O, o, o, wat was je trots. Nee sorry, nu begrijp ik het helemaal niet meer waarom je hier nog reageert. Kijk waarschuwen dat ze eventueel nog een rekening achteraf krijgen prima, maar iedereen beschuldigen van fraude. Je bent zelf minstens zo erg.

14. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Als Daantje zich ergens in vastbijt... ha ha

15. SeaShell

ik WAS idd net zo erg ja, dat gaf ik 10 pagina's geleden al eerlijk uit mezelf toe voordat jullie in mijn geschiedenis gingen snuffelen ;)

16. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Ik las zojuist de discussie hier en dacht ach laat me maar es proberen.;)

Maar.... Het lukt niet!:x Er staat dat ik toch echt eerst voor 50 euro moet bestellen:( Of doe ik iets verkeerd??

Ach en anders ga ik naar de DA 3 midi pakken voor 20.68 euro das 40% korting; Ook leuk!:D;)

17. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Oke, een gevalletje "de pot verwijt de ketel". Maar dan vind ik het nog schande dat je iedereen hier beschuldigd van fraude. In dat topic vond je het ook niet meer dan normaal om het te doen. En omdat je later terug moest betalen sta je nu ineens in je recht om iedereen hier fraudeur te noemen. Ik weet vrijwel zeker dat wanneer je die rekening achteraf niet had gekregen je je toch echt stil had gehouden. (of heb ik ongelijk;);))

18. lioness74

Nou volgens mij ben je dol op boze mailtjes sturen...;)

En als ik die 20 euro bij moet betalen, so be it, kan er niet van wakker liggen.
    En dan ga ik echt geen boos mailtje sturen hoor.

19. prettymum

prettymum Niet meer actief

Wat zeggen mensen in dit soort situaties altijd? Oh ja, iets met: 'wacht, ik ga even een schaal popcorn maken'...

Ik kan niet wachten tot dit alles op Editie NL komt :)

20. Bam

Bam Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.032
    0
    36
    Midden Nederland
    Dan hebben ze het misschien veranderd inmiddels.
    Heeft nog lang geduurd vind ik;)

Deel Deze Pagina