Hallo dames, Vandaag ben ik bij een nestje kittens gaan kijken met mijn man. ZO LIEF! We hebben besloten er 2 te nemen. Dan blijven ze samen. We krijgen een katertje en een poesje. Weet iemand nog leuke namen??? Hou wel van leuke originele namen. Enne, we hebben een hondje. Dus ze moeten wennen. Katten hebben wel met een hond gewoond, maar mijn hondje is geen kittens gewend. Hebben ooit wel een oudere kat gehad. Maar is al even geleden. Hoe kan ik het het beste aanpakken, qua wennen aan elkaar. Graag tips!! Dank u!!
wij mogen vrijdag twee zusjes ophalen, pippa en panter. Panter is de zwarte en pippa een van de gevlekte (rechtsachter).
Wat een lieffies ook zeg! Mooie kleuren ook die grijze! Pippa is ook een leuke naam. Vond zelf Jip ook wel schattig of Zip. En Puck. En Pixel, Bibi, Bliss, Blue(berry), Bluebell, Novi, Nowie. Fox, Caesar, Odin. Maar vind het echt lastig hihi.
Hoi, Sinds een week hebben wij ook een kitten(dametje) deze heb ik van mijn vriend gekregen. We hebben haar Baby genoemd. Ook hadden wij al een hondje(Diva) een boomertje. We hebben gewoon de kitten vrij gelaten en tja tuurlijk ging ze blazen en een paar petsen uitdelen maar dat is puur omdat ze nog moeten wennen aan de nieuwe omgeving en bang zijn. Nu gaat het hartstikke goed tussen de twee en af en toe hangt Baby als bijrijder aan de haren van de hond mee haha. Diva laat zelfs toe dat Baby in haar mand komt,met haar balletje speelt en uit haar waterbak drinkt. We moeten onze hond alleen nog ff afleren om niet het kattenvoer op te eten en de kittenmelk op te drinken haha Veel plezier met jullie nieuwe gezinslidjes
Als we de twee grijzen hadden gekregen dan was ik voor pippa en puck gegaan jip vind ik ook erg leuk, ook aan gedacht! succes
Oooooh zo lief! Als ze altijd zo klein bleven zou ik er ook meteen weer 1 in huis halen! Ik ben meer van de stoere namen dan van de kleffe ohwatbenjetochvreselijkschattig-namen, dus aan mij heb je verder niet zoveel Wat je hond betreft.. Meestal moeten ze het gewoon even uitvechten, en gaat het daarna prima.. Ik zou ze niet aan elkaar opdringen maar ze gewoon lekker uren achter een kast laten zitten als ze dat zelf nodig vinden. Komt vanzelf goed!
hier waren eerst de katten en toen de honden maar ze zijn allenmaal omste beurt in huis gekomen. eerst een poes maar omdat die heel jaloers was hebben we daar wel moeite mee gehad. onze honden ondanks dat het niet echt een ras is om katten bij te houden laten ze gewoon met rust. soms komt een van de katten wel bij de honden prima die andere kat lopen ze omheen maar het gaat prima. gewoon zelf hun gang laten gaan hou de plante spuit erbij voor de kitten want ze mag van zich afbijten maar de hond was er eerder. en ik zou gewoon de halsband van de hond omdoen mocht er iets zijn kun je zo ingrijpen.
Nu wil ik ook poezen! Maarja net 3 vissen erbij "gekregen". E we hebben al 2 poezen.... Maar ze zijn reuzeschattig Wij hebben ooit onze hond en kat ook gewoon bij elkaar gezet. Wel eerst poes even zonder hond de kamer laten verkennen... Maar nadat ze een beetje gesnuffeld had gewoon de kamerdeur open gezet. Ging prima.. Ondanks het al een hele oude yorkshire was en een lekker actieve kater. Hb nog foto's van dat ze samen in de hondenmand liggen... (Ja gemaakt voor 1 yorkshire...) waarbij beiden er ongeveer uitvallen omdat toen poes klein was het wel paste... maar het werd uiteindelijk een flinke grote kater... en ze allebei een voorpoot over de ander hebben liggen. Zo cute
HoiHoi, wat een mopkes!!! I ♥ katten! Ik heb er 2, waarvan eentje 4, en de ander een paar maandjes.. ze heten simba en nuka (noeka) beide van de leeuwenkoning. Hondjes heb ik niet, dus daar kan ik je niet mee helpen!